Vad Charlotte? ???Han? Heter man Charlotte är man väl en hon?
Kan bli helt sjukt, jag vet. ?Ni menar träffas IRL??!!
Är ni inte kloka?
Jag tror svaret ligger i frågan.
Du kollade aldrig klippet eller? Nog för att det är krystat men ändå...Vad Charlotte? ???
Han bytte namn till Lou Siffer!Du kollade aldrig klippet eller? Nog för att det är krystat men ändå...
Hittar inga spår av den nu men vet bestämt att det brukade finnas en SH-profil kallad Prulle vilket jag alltid uttalat som "Prulle" utan e mellan p och r, men avsikten kan mycket väl ha varit P-rulle och jag är helt enkelt trögfattad... Nåja, detta jämförs med Charlotte Prulle där Prulle = P-rulle (p'e:r'ɵlːɛ), vilket med lite god vilja låter typ lite som efternamnet Perrelli vilket en svensk sångerska med förnamnet Charlotte heter. Om Prulle = P-rulle = Charlotte Perrulle så är Prulle ingen han utan en hon... Tror (ej helt säker då det är fan så krystat vid det härt laget) att det var ungefär så Zoda menade...
Håller med Järvheden om att den var dålig, tvek på resten...
Jag ligger iofs på 10- men känslan är densammaTrots 10+ år på forumet känner jag mig fortfarande som en nykomling
?Edit: För protokollet har jag varit här 16 dagar längre än Markus. Så jag anser mig ha tolkningsföreträde i alla frågor.
Det var bara någon km öster om E4:an där han drev firma, men det var gamla stället med förra frun. Jag har för mig att det blev typ Södertörn permanent och en stuga norröver.Men han flyttade ju ut en bra bit utanför Uppsala redan för +15 år sedan, till någon gård som han skulle driva mc-verkstad på. Är det där, eller har han fortsatt ut i obygden?
Jag är dock löjligt glad att Sporthoj.com lever. Förstås mindre skara folk här men dom bästa
Du får bjuda in gåstrider,UrbanTiger o lite annat galet igen för o hålla lådaJag bevisar min periodiska inaktivitet av att inte ens skriva i denna tråd förrän sida 5 sorry... livet osv ni vet.
Jag är dock löjligt glad att Sporthoj.com lever. Förstås mindre skara folk här men dom bästa
Du får bjuda in gåstrider,UrbanTiger o lite annat galet igen för o hålla låda
Haha
Reder sig nog , bra forum överlever bara man får in arvtagare o nytt folk
Vad var det han alltid skrev, "skapa inte problem som inte finns"?Gr kunde verkligen skapa stämning
Det forumet är ett ypperligt exempel på att humorfria tråkmånsar som tar allting allvarligt kan döda ett forum. Det självdog inte utan några högljudda som måste läsa allt fick bort det de ogillade och då försvann den, i mitt tycke, den trevliga humoristiska delen.Firar 15 år i maj och gläds åt att detta forum fortfarande lever. Jag hängde mycket på Hondaklubben.com som var ett fantastiskt forum där man kunde få svar på vad som helst och hjälp med det mesta, men det forumet har mer eller mindre självdött vartefter åren gått.
Här är det fortfarande lite action och jag läser dagligen!
Det forumet är ett ypperligt exempel på att humorfria tråkmånsar som tar allting allvarligt kan döda ett forum. Det självdog inte utan några högljudda som måste läsa allt fick bort det de ogillade och då försvann den, i mitt tycke, den trevliga humoristiska delen.
Trevligt folk, jag var förbi en träff vid Flottsbro med min risiga Hxxxa. Inga dryga kommentarer om oljeläckage trots att det var mer än bara lite svettningar. Jag vet, alla har vi lik i garderoben, men nu är den såld.
Här läser jag inte dagligen längre och läser bara de trådar jag tror innehåller något intressant. För att detta forum ska fortleva måste det till mer än och att nya medlemmar trivs.
Men lite på ett vänligt retsamt vis måste vi ha.
Du kanske måste skaffa en riktig sporthoj istället för dina engelska oljespridare för att trivas här?
Mingla, äta snittar och dricka billig champagne ur plastglas?
Det är ju ett "event"
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |