Tjugo år på sporthoj.com

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
En hel livstid har man hängt här, längre än mycket annat varat. Tex Facebook, instagram eller Metro (!).

Tanten går förbi ibland och ser att jag skriver något på forumet, utbrister oftast "är det fortfarande modernt det där?" ?

Tror ni samma gubbar sitter här om ytterligare tjugo år? Jag tror det. ?

Såg dock att en medlem gjort fler inlägg än mig (...), det ska jag komma ikapp lagom till pension.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Tycker SH är ett fantastiskt mikro Cosmos.
Det finns fan svar på alla frågor här.
Från inställningar av munstycken till grundning av kärnkraftverk.

Och åsikts korridoren är nog bredare än de flesta andra ställen... :)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tycker SH är ett fantastiskt mikro Cosmos.
Det finns fan svar på alla frågor här.
Från inställningar av munstycken till grundning av kärnkraftverk.

Och åsikts korridoren är nog bredare än de flesta andra ställen... :)
Enig, vad man än vill ha svar på så finns det här.
??

Och så lite gräl däremellan. What is it not to like.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Kommer forum av denna typ att vara tillåtna om 20 år?

Är svaret ja så kommer jag antagligen vara kvar. Jag hoppas man får ha hoj på hemmet.

Edit: För protokollet har jag varit här 16 dagar längre än Markus. Så jag anser mig ha tolkningsföreträde i alla frågor.
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Enig, vad man än vill ha svar på så finns det här.
??

Och så lite gräl däremellan. What is it not to like.
Jag gillar att när man säger något dumt så får man mothugg. Jag har ett så enormt uppblåst ego att det behöver punkteras emellanåt, och här är det inga krusiduller. Pang på bara. :hihi
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
I april firar jag 18 år på forumet. Dock med paus ungefär hälften av åren då jag var utan hoj och har en förmåga att inte orka hänga på forum "offseason" (i detta fallet "mellan hojar" :D ).

Med tanke på hur nyss det känns som att jag tog mc-kortet (strax efter att jag gick med på sporthoj) så lär jag sitta här om 20 år med. ?
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Enig!

Intelligenta mothugg blandat med kunnighet inom många områden gör det ganska trivsamt och underhållande trots/tack vare ibland diametralt olika ståndpunkter.

Bra gjort Mackan, en del av äran är din för du törs fanimig säga emot! :yes
 

Saabraggarn

Stor, trött och hungrig
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Fäggeby
Hoj
Honda CRF 450L 2019 Honda VFR 750F 1995
Snart 19 år!
Ujujuj vad tiden går.
Jag hör väl till dom minst aktiva här, men tittar förbi nästan dagligen och kollar igenom vad som hänt. Och tänker fortsätta kika in.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Började läsa här för nästan 20 år sedan, men reggade mig för 14 år sedan när jag till slut skaffade hoj.

Avreggade mig för något halvår sedan och trodde väl att jag kunde klara mig utan Sporthoj, men det kunde jag tydligen inte ? så ett par månader senare var jag tillbaka igen med nytt konto, även om jag kanske inte är riktigt lika aktiv som förr.

Uppenbarligen finns det något jag uppskattar med det här forumet som inte finns någon annanstans, antagligen människorna, jargongen och kunskapen i stort och smått.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Avreggade mig för något halvår sedan och trodde väl att jag kunde klara mig utan Sporthoj, men det kunde jag tydligen inte ? så ett par månader senare var jag tillbaka igen med nytt konto, även om jag kanske inte är riktigt lika aktiv som förr.

Varför, vad hände? Det var väl ingen 20 årig medlem som retade upp dig? ?
 

Mats757

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Dec 2004
Ort
Hedemora
Hoj
Tiger 800XCx
Passerade nyss 19 år. Tjuvläste nog ett år till att börja med.
Får man guldklocka? ?
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Varför, vad hände? Det var väl ingen 20 årig medlem som retade upp dig? ?
Äh, du vet ju redan. ? Jag brukar inte vara den som retar upp mig ens när 20-åriga medlemmar mopsar sig, men denna gången var det ju dessutom i maskopi med en 17-åring så då blir det betydligt allvarligare. ;)

Jag insåg att jag lade alldeles för mycket tid på forumet och funderade på att ta en paus. Dagen då jag avreggade mig råkade jag dock vara på synnerligen dåligt humör av en helt annan anledning så ett par onödiga kommentarer gav mig då en anledning att ta den där pausen, även om det blev lite väl drastiskt att avregistrera mig helt. Men sen efter ett par månader blev jag nyfiken och gick in och kollade och då dök det upp en unik möjlighet att göra ny entré med mycket bättre nick, så då kunde jag inte motstå. Somliga skulle kalla det svår abstinens. ?
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
En hel livstid har man hängt här, längre än mycket annat varat. Tex Facebook, instagram eller Metro (!).

Tanten går förbi ibland och ser att jag skriver något på forumet, utbrister oftast "är det fortfarande modernt det där?" ?

Tror ni samma gubbar sitter här om ytterligare tjugo år? Jag tror det. ?

Såg dock att en medlem gjort fler inlägg än mig (...), det ska jag komma ikapp lagom till pension.
Jag har aldrig varit i närheten av din aktivitet, men 21 år har gått och ska väl orka 20 till hoppas jag :hoppa :squid:yoparty
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Var tvungen att kolla. Även jag är inne på mitt tjugonde år. Tror nästan att jag varit inne och läst varje dag genom åren.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Passerade nyss 19 år. Tjuvläste nog ett år till att börja med.
Får man guldklocka? ?
Swedie var förbi mig i morse, fick en Rolex och en tårta samt en uppsträckning, dock har jag drivit så mycket trafik hit att jag kommer få kommission så vi tecknade ett nytt licensavtal som sträcker sig till 2044.

???‍♂️✨
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top