Tjuvarna lämnade tbx min hoj för 5000 kr

Status
Ej öppen för fler svar.

ninja555

zx6r
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
zx6r
Precis innan julen blev jag av med min pärla där ett par killar gjorde inbrott hemma hos mig å tog nycklarna å snodde cykeln, men För 2 veckor sedan knackar de hemma hos mig å talade om att de hade cykeln, å ville jag ha tbx den skulle jag betala en summa, visst jag gick med på 5000kr, Dumma nog visade de mig vart den va, jag hämtade det som va mitt, å i slutet av månaden kommer de å hämtar pengarna. Någon som har några förslag vad man skall göra,,,, :lol

lerox78

nöjd sm ägare
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
yamaha xt660x sm -06
ninja555 skrev:
Precis innan julen blev jag av med min pärla där ett par killar gjorde inbrott hemma hos mig å tog nycklarna å snodde cykeln, men För 2 veckor sedan knackar de hemma hos mig å talade om att de hade cykeln, å ville jag ha tbx den skulle jag betala en summa, visst jag gick med på 5000kr, Dumma nog visade de mig vart den va, jag hämtade det som va mitt, å i slutet av månaden kommer de å hämtar pengarna. Någon som har några förslag vad man skall göra,,,, :lol
bryta benen av dom.....men det funkar ju inte ,,,,du skulle ha ringt snuten och talat om för dom vart den var istället så dom hade fått hämta hem den...nu har du nog inte så många val...om du inte skaffar några stora rossar som ser elaka ut..... :död åt tjyvar

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ninja555 skrev:

Betalar du känns det som om någon annan hojbroder inom kort kommer få uppleva samma scenario...

//@

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Det är nog bäst att du betalar, "ärliga" tjuvar ska man vara rädd om. :tomten

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
CRF 250R -07
för helvete du kan ju inte betala....hoppas detta är ett skämt....

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
ingen alls för tillfället..
ringa till polisen och berätta hur det ligger till och fråga om dom inte kan komma och vänta med dig där hemma när dom kommer och ska hämta sina pengar... :va ...

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Men va fan BANKA SKITEN UR DOM!! Fan tror dom att dom e med i nån amerikansk B-film

//Simon

ninja555

zx6r
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
zx6r
näää,,,

Några 5000 tusen lär jag inte betala,,, Hellre livet än betala förnåt som r mitt... :mad:

Sep

Radical Riders
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
Honda XL700VA Transalp 2008
Vsundelin skrev:
ringa till polisen och berätta hur det ligger till och fråga om dom inte kan komma och vänta med dig där hemma när dom kommer och ska hämta sina pengar... :va ...

Fast det kan ju vara lite farligt.. Vet aldrig vem som bränner ner ens hus sedan (eller något ännu värre..).. Svår situation..

\\TWIN//

Vroom vroom ... sööra fort som sattan..
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Ha ha jag hade inte betalat en krona! :arsele
Fixa några stora muskelbjässar som du känner så att dom e hemma hos dig när dom ska ha pengarna. Å så när tjuvarna kommer kallar du ut muskelbergen som du har gömda diskret bakom soffan lr nåt å så säger du att du vill ha betalt för att du har lånat ut bågen till dom! :hihi

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
ninja555 skrev:
Om du är allvarlig så ska du utan tvekan ringa snuten.....be dom göra ett besök med kamera och/eller mic så har du asen sen...

Det finns inget ärligt med de tjuvarna.... :fatta! <---tjuv

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
ninja555 skrev:

dom 5000 tusen som du ska ge ,
lägg dom pengar på en pistol och när dom väll knackar på dörren så låter du dom stiga in , och en kula i varje hand så dom lär sig att inte sno va som inte e deras !!!!!!!!!!!!!!!!:huvet :mad: :4skrika :machinegu :machinegu

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Som ovan, två alternativ:

1. Ring snuten och berätta vad som försigår. Be en polare filma allt från håll.
2. Ta med ett antal goda kamrater. Vänta tills dom dyker upp och sedan ....

Min hjärna säger alt. 1.
Mitt hjärta säger alt. 2. Sådana as skall bara ha det, annars gör dom om det.

På dom bara. :fatta! :kulspruta :machinegu :kryckor

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Jag skulle ringa Polisen.
Det skulle jag iochförsig ha gjort direkt när jag skulle hämtat MIN egen hoj.

Varför göra sig själv olycklig?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...