Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Hjärnan:
Det enda raka är att gå till snuten, förmodligen gör de inget åt saken då du redan har "fått vad som är ditt".
Det blir svårt att sätta dit dem för stöld då de i lagens mening inte är straffmyndiga och ej har stulit "med avsikt att behålla" eller något liknande "fikonutryck", du har även gjort dig skyldig till egenmäktigt förfarande som är ett ringa brott, likna det med att du lånar någon annans p-plats. Här säger jag ju egentligen emot mig själv med mitt påstående som "få vad som är ditt" men det skiter jag i, schnuten har nog hjärtan de med...Det jag själv skulle göra är nog att dra glinen i örat och släpa dem hem till sina föräldrar och förklara situationen.
Hjärtat säger endå:
Slå sönder dooooom!!!
På vilket sätt är det ett "debattknep" att spy ut sin avsky mot sossarna?
Debattknep är dessutom inget verkligt ord, du har hittat på det själv.
Vart är debatten och vad handlar den om?
mvh
Ork. Abrysig
Det enda raka är att gå till snuten, förmodligen gör de inget åt saken då du redan har "fått vad som är ditt".
Det blir svårt att sätta dit dem för stöld då de i lagens mening inte är straffmyndiga och ej har stulit "med avsikt att behålla" eller något liknande "fikonutryck", du har även gjort dig skyldig till egenmäktigt förfarande som är ett ringa brott, likna det med att du lånar någon annans p-plats. Här säger jag ju egentligen emot mig själv med mitt påstående som "få vad som är ditt" men det skiter jag i, schnuten har nog hjärtan de med...Det jag själv skulle göra är nog att dra glinen i örat och släpa dem hem till sina föräldrar och förklara situationen.
Hjärtat säger endå:
Slå sönder dooooom!!!
Bucho skrev:Fånigt debattknep att skylla på sossarna så fort något gått snett. Vad menar du förresten med inlägget? Att invandrare begår fler brott?
På vilket sätt är det ett "debattknep" att spy ut sin avsky mot sossarna?
Debattknep är dessutom inget verkligt ord, du har hittat på det själv.
Vart är debatten och vad handlar den om?
mvh
Ork. Abrysig
Last edited: