Rock ´n Robin
Bannad
- Gick med
- 17 Jul 2006
Ljunghusen skrev:2360216Jag har jobbat inom låsbranschen, utbildad inom bildörrar/lås OCH har provat så![]()
Du svarade inte på frågan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ljunghusen skrev:2360216Jag har jobbat inom låsbranschen, utbildad inom bildörrar/lås OCH har provat så![]()
Rock ´n Robin skrev:2360288Du svarade inte på frågan.
Ditt inlägg visar anledningen till att försäkrungsbolagen vill att alla bilar äldre än X ska vara utrustade med elektronisk startspärr... Lär komma snartRock ´n Robin skrev:2349231Hejsan!
Jag o en kompis skulle starta en saab 900 han köpte loss från skroten för 1000kr..
Stog i hans lada o först skulle vi koppla sladdar a lá mac gajvör.. men sen hade ja hört att man kan dra upp "rosen" (den delen nyckeln är i.. ovanför kontaktmunstycket) så ja stoppade i en krokformad metallbit o ryckte till med 2 fingrar.. o plopp så flög den ur..
Först skrattade ja för att det var FÖRjävla lätt.. sen vart ja orolig.. borde jag oroa mig för att nån snor min mitsu -90 galant på samma sätt? :S
Är ALLA äldre bilar så jävla lätta?
Har hört uttrycket att tändningslåset bara håller ärliga personer borta.. o att dom som vill åt bilen tar den.
Jag har testat på min farsas saab 900 GL fråb 82 men det gick inte. Men dock så har bilen bara gått 13.000mil så det kan väll vara därför.Tror det SAAB 99/900 86-92 typ som man kunde öppna och starta med en glasspinne.![]()
Ngn som kan bekräfta?
Ni ska se dagens mopeder.
Sjukt hur lätt det är.
Tror det SAAB 99/900 86-92 typ som man kunde öppna och starta med en glasspinne.![]()
Ngn som kan bekräfta?
OM ja kan de så kan ja fan lika gärna lämna nycklarna i bilen.. ärligt! för vill nån sno den så tar de ju inte mycket längre tid att göra så som ja sa ovan än att vrida om nyckeln..
Har för mig att det är olagligt att lämna nycklarna kvar i bilen![]()
Nej. Nu kommer jag inte ihåg exakt vad det kallas. Men du kan bli dömd för någon slags oaktsamhet om t.ex. din bil står med nyckeln i och ett barn kommer och kör iväg med den och orsakar en olycka.Olagligt?Du menar väl att försäkringsbolaget kan ha synpunkter när de ska betala ut ersättning?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |