Kawwa
Sporthojsnörd

Inte i ett öppet forum!
Rock ´n Robin skrev:2349479Nu måste du säga hur med
Alltså om ja får krossa rutan så tror jag att ja klarar av att starta en saab 900 om den startar direkt på under 20 sek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rock ´n Robin skrev:2349479Nu måste du säga hur med
Alltså om ja får krossa rutan så tror jag att ja klarar av att starta en saab 900 om den startar direkt på under 20 sek!
Ja och det är två bultar, eller en vällriktad spark.Rock ´n Robin skrev:2349513Ja men det är ju styrlåset som är svårt med dagens mopederannars så vet nog alla med mopeder endå..
Är inte styrlåset på bilen också ett problem?Rock ´n Robin skrev:2349513Ja men det är ju styrlåset som är svårt med dagens mopederannars så vet nog alla med mopeder endå..
Rock ´n Robin skrev:2349513Ja men det är ju styrlåset som är svårt med dagens mopederannars så vet nog alla med mopeder endå..
KalleNorton skrev:2349544Är inte styrlåset på bilen också ett problem?
Styrlåset på dagens mopeder är inga problem att få upp men fins en risk att man kan skadar moppen på köpet.Rock ´n Robin skrev:2349513Ja men det är ju styrlåset som är svårt med dagens mopederannars så vet nog alla med mopeder endå..
Kawwa skrev:2349534![]()
Inte i ett öppet forum!
prulle skrev:2349536Ja och det är två bultar, eller en vällriktad spark.
Kawwa skrev:2349547Det är just det som är grejen. Det är dom som INTE har en moped som skall veta hur man gör. Dom som redan har en moped behöver aldrig använda kunskapen! Eller nåt?![]()
willey skrev:2349558Styrlåset på dagens mopeder är inga problem att få upp men fins en risk att man kan skadar moppen på köpet.
Rock ´n Robin skrev:2349254Okej Saab då
Men alltså.. skulle jag i praktiken kunna gå ut till nån jävla raggares 740 o slita ur "rosen" o starta deras bil på typ 20 sek :S jag blir fan rädd...
OM ja kan de så kan ja fan lika gärna lämna nycklarna i bilen.. ärligt! för vill nån sno den så tar de ju inte mycket längre tid att göra så som ja sa ovan än att vrida om nyckeln..
Ja men är det så lätt på ALLA bilar utan chipnycklar?
Homo skrev:2349436jag undrar hur dom kan sno nya bilar när det finns immobilizer kodnycklar o allt vad det heter? för bevisligen snos det ju även nya bilar
Ljunghusen skrev:2349724Så gott som alla bilar utan chippnycklar startar du med en mejsel, hammare och skiftnyckel. Om jag inte tänker fel öppnar man även då rattlåset
Alla bildörrar öppnas på samma sätt....
Rock ´n Robin skrev:Spark går INTE! o ja förstår inte hur man skulle kunna få bort bultarna heller. :S
Psst han jobbar som bil mekaniker om jag inte missminer mig så jag tror han vet, skånigar och komma ihåg nyklarna..Rock ´n Robin skrev:2349850Och om du kollar hur ett lås är uppbyggt.. hur hade du tänkt dig att det skulle gå då? mer än på film?
prulle skrev:2349943Inte så insatt i det men en kompis hade en moppe som styrlåset på något cp sätt hoppa i i en kurva.
Han sparka upp det när han kom upp från diket. Sen skruva han loss det och satte ditt ett nytt. Såg inte alltihopa men jag tvivlar inte då han är en väldigt tystlåten person som aldrig hittar på något samt att jag sett hans vredes atacker.
Psst han jobbar som bil mekaniker om jag inte missminer mig så jag tror han vet, skånigar och komma ihåg nyklarna..![]()
Vad jag förstår, så förstår jag inte det.Rock ´n Robin skrev:2349957Okej då kanske det är så.. men HUR påverkas låset av slaget av hammaren - mejseln? o varför går det att vrida då?
Rock ´n Robin skrev:2349957Okej då kanske det är så.. men HUR påverkas låset av slaget av hammaren - mejseln? o varför går det att vrida då?
Rock ´n Robin skrev:2349850Och om du kollar hur ett lås är uppbyggt.. hur hade du tänkt dig att det skulle gå då? mer än på film?
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning