TL 1000 Träffen 2004 Lindesberg

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8
J-Bone skrev:
Har lagt in det i kalendern nu men jag kanske är utomlands just den veckan.... borde väl vara fler intresserade än såhär? Kolla på alla TL piloter som anmält sig till v-twin träffen den 15:e ! :)

Tjena hej det är 11 st tls/r som kommer på twin träffen vissa av dom ska åka på båda men det måste finnas fler tl åkare i detta land men hur ska men få tag på dom

Mvh M.A.W :tummenupp
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
tlmartin skrev:
Men hallå anmäl er till Linde träffen nu inte senare desto fler desto roligare blir det :tummenupp
Jag är nog på om jag hunnit köpa en tlr tills dess,,,,
Jagar febrilt just nu
 

TL Johan

Socio 5356
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Surahammar
Hoj
Ducati Monster 1000Sie
Jag är på! Med 99% sannolikhet. Och eventuellt kommer min fina flickvän :tuttar med på bönpallen.
Skulle vara typ en naturkatastrof eller liknande för att jag ska banga när det anordnas något dylikt i krokarna.
 

lille rille

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!
Gick med
8 Feb 2004
Ort
SJÖBO
Hoj
HAR BÖRJAT SÖKA EFTER NY TILLER
jag vill också följa med:nicka
skulle vara trevligt om det kunde bli lite samåkning :rock
 

lille rille

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!
Gick med
8 Feb 2004
Ort
SJÖBO
Hoj
HAR BÖRJAT SÖKA EFTER NY TILLER
tl1000larsson skrev:
Kanon vi e väll några från stockholm/uppsala/enköping/nynäsham lika bra att vi åker till linde i grupp eller :hej
Så fort ni har kommit på någon bra samlings plats så kanske ni kan mejla
mig (ps är inte så haj på datorer)
lillerille@tiscali.se :hihi :banana
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
J-Bone skrev:
Har lagt in det i kalendern nu men jag kanske är utomlands just den veckan.... borde väl vara fler intresserade än såhär? Kolla på alla TL piloter som anmält sig till v-twin träffen den 15:e ! :)


Boka om utlands resan då :fatta!

:lol
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
Skulle jättegärna hänga på men det är lite långt för en dags åkning (ca 400km till Shlm). För det är väl bara över dagen eller har jag missat något? :confused:

:fyllisar
 

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8
DaGaz skrev:
Skulle jättegärna hänga på men det är lite långt för en dags åkning (ca 400km till Shlm). För det är väl bara över dagen eller har jag missat något? :confused:

:fyllisar

Tjena Dagaz hur långt har du till Lindesberg där träffen är med tanke på att du har 40 mil till tokholm det kanske blir närmre än du tror.

M.A.W :tummenupp
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
tlmartin skrev:
Tjena Dagaz hur långt har du till Lindesberg där träffen är med tanke på att du har 40 mil till tokholm det kanske blir närmre än du tror.

M.A.W :tummenupp

360km till Lindesberg från Timmernabben enligt Eniro :död

Cykeln kommer trilla i bitar och mina däck kommer se ut som jag kört med strykjärn på dom :rolleyes:
 

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8
DaGaz skrev:
360km till Lindesberg från Timmernabben enligt Eniro :död

Cykeln kommer trilla i bitar och mina däck kommer se ut som jag kört med strykjärn på dom :rolleyes:

Vad trist själv har jag bara 22 mil så det är överkommligt.
Kan dom som tänkt åka till Linde träffen mejla Ozzyman på ozzyman41@hotmail.com så han vet hur många som kommer
 

-[stiXen]-

hellre 1 liter i tanken än 10 på backen
Gick med
20 Jan 2004
Ort
G-Hammarby
Hoj
Svart TLS -97
360 km.....

DaGaz skrev:
360km till Lindesberg från Timmernabben enligt Eniro :död

Cykeln kommer trilla i bitar och mina däck kommer se ut som jag kört med strykjärn på dom :rolleyes:

fan 36 mil e ju ingenting för en TL........ :) körde sammanlagt nästan 55 mil i helgen som var........ja har ca 20 mil till Linde.......No Problemo...... :tummenupp Du får ta en pizz-paus efter 15 mil så blir det sketa-bra..... :hihi Hoppas på att få se dig på TL-träffen.....för ju fler desto roligare blir det ju.......en annan grej.....jag har fått info om att det finns rekorderliga vandrarhem där......så det blir nog lite pilsner när man ändå är där neråt krokarna...... :banana
Ha det gött med mycket sol......
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
TL klubben??

Jag kör kanske från gbg, men vägen dit(Lindesberg) är så förbannat tradig att köra ensam :(
 

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en idyllisk barrskog
Hoj
Hade en TLR..
-[stiXen]- skrev:
fan 36 mil e ju ingenting för en TL........ :) körde sammanlagt nästan 55 mil i helgen som var........ja har ca 20 mil till Linde.......No Problemo...... :tummenupp Du får ta en pizz-paus efter 15 mil så blir det sketa-bra..... :hihi Hoppas på att få se dig på TL-träffen.....för ju fler desto roligare blir det ju.......en annan grej.....jag har fått info om att det finns rekorderliga vandrarhem där......så det blir nog lite pilsner när man ändå är där neråt krokarna...... :banana
Ha det gött med mycket sol......

Mjo.. mja jag är väl lite gnällig men just att det är missilcrusing 2x36 mil som är lite tradigt.. 70mil slingerväg är ju en helt annan femma, då är ju resan halva nöjjet. Mm skulle vara om någon annan är sugen härifrån trakten (Kalmar typ) och att vi slaggar över och har lite trevligt på kvällen.
:tungan
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top