TL Johan skrev:Nu ska mitt stackars modem få vila.
Tack för en trevlig dag, alla ni som var med särskilt Ozzy som tog initiativet.
SENSEI skrev:Tack detsamma. Riktigt kul blev det.
På hemvägen cruisade vi lungt och försiktigt hemmåt... Knöliga kostigar från Lindesberg... Hmm Kan någon tala om för oss 08or vad denna skylt betyder....
Vi såg en sådan inne i skogen efter vägen vi åkte,,,
Gick ju bra iaf.. tur var ju det, Vidare mot Köping till v-ås på motorväg. Inga stoppskyltar där... Sen Vela vägen vidare mot Strängnäs. Mjuka fina kurvor där efter... Undrar hur fort det går att åka där. ..
Sen bar det av på lite småvägar hem till Tälje´.. För att äta på MAX som en fin avslutning...
Hoppas alla fick rasta av sig tillräckligt från västerås till södertälje så att ni kommer hem ordentligt.
J-Bone skrev:jorå.. det var ju lagom "touringfart" där ett tag med 200+ kurvor å lite sånt...
STOPPtlmartin skrev:Lillrille vet iallafall vad en stopp/ie är;en ofrivillig sådan
lille rille skrev:STOPP
STOPP/IE
Du hur såg undersidan ut på min tiller?
åså vill jag tacka ossy för den fina enduro slingan med enb stoslagen natur.
o alla andra tl frälsta
ööööö tokholmare när ska vi ut å fin åka nästa gång?
TILLER POWER
-[stiXen]- skrev:Tjao ! fan man skulle vart med på tl-träffen men vad gör man när pärlan inte vill hela vägen......(hade 500m kvar till statoil).....jaja man tog ju sig till Lindesberg iallafall.......så till er alla som åkte förbi så var det jag som stod och vinkade vid JET macken.....hoppas att ni hade en kanon träff och att det blir en repris så en annan får vara med......mekade lite idag och hittade ett defekt startrelä........så snart mullrar det i byn igen....
WestW skrev:Var en + kabel i kabelstammen bak vid batteriet som erjat av.
0x2142 skrev:oj en jag ba tvärnitar...sen ba wrooom muller ba och jag ba och sen ba
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|