Ricken
Gudomlig sporthojare
Trevligt o "se" dig.Hej killar!
Vill mest bara önska trevlig helg i TL-träsket!!!
Ha en skön helg!
R
Trevligt o "se" dig.Hej killar!
Vill mest bara önska trevlig helg i TL-träsket!!!
Ha en skön helg!
R
Hej killar!
Vill mest bara önska trevlig helg i TL-träsket!!!
Ha en skön helg!
R
: arsele
Grattis på fölsedan Åke!
Du tänker bara på bling du Ronny. Hur vore det om du funderade på o skruva nån gång emellan åt?Lasse lilla spiggen,nu när du tjacka ollargaffeln herr Öhlins så måste du ju bara ha ett par bromskivor av kaliber inte nåra sketna astunga original kanske nåt sånt här.jevligt lätta
Jag håller i princip med dig, Liten Putte.
Men... Lägger man hojen, t.ex. på bana så finns det två alternativ.
1: framhjul-släpp och då kasar du på din krasch-puck = sparat massor med pengar på plasten som klarar sig. Sannolikheten för att ramen skadas är ganska liten.
2: bakhjul-släpp med en highsider som följd. Då kvittar det om du har en krasch-puck stor som badboll, hojen (och ramen) blir totalskrot iallafall.
Jag hade ju faktiskt inte tänkt att krascha jag heller men nu blev ju så i sommras i alla fall. En low-sider ut i gräset och ett krokigt bromsgrepp, lite lack-skador och sprucken plast.
Jag hade inga krasch-puckar men jag tror att de hade hjälpt i mitt fall.
: arsele
Lasse lilla spiggen,nu när du tjacka ollargaffeln herr Öhlins så måste du ju bara ha ett par bromskivor av kaliber inte nåra sketna astunga original kanske nåt sånt här.jevligt lätta
Lasse lilla spiggen,nu när du tjacka ollargaffeln herr Öhlins så måste du ju bara ha ett par bromskivor av kaliber inte nåra sketna astunga original kanske nåt sånt här.jevligt lätta
Du tänker bara på bling du Ronny. Hur vore det om du funderade på o skruva nån gång emellan åt?
blir säker bra så länge du inte monterar den på den astunga plåtfälgen som skymtar i bakgrunden
Err, med risk på att vara klychig och tjatig.
Men har du kollat TPS inställnignen?
Klonket har ju visserligen inte med TPS att göra, men att den går orent i "cruising" varv pga felaktigt inställd TPS är ju inte direkt unikt.
E det Brake Tech Axis som gäller Ronny? $269 per skiva på IndySuperbikes.com
Efter att ha jagat runt i snart en vecka på nätet och framför allt fått en del åsikter från TLz-folk som verkligen har offrat sig och testat kraschpuckarna, så tror jag så här;
-- klipp massa text --
Plånboken börjar bli sur på mig...
Tja bojjs,
nu när dollarn e snorbillig tänkte jag se mig om över där efter skivor... nån som på rak arm vet nått phett GB man ska spana in?
En sak till, jag har en PCII i min knarr, vad e skillnaden mot PCIII? E det värt att byta?
Mekning och besiktning ligger i pipen! Jag ska ut å brumma i vår... mark my words.
Nu måste jag nog över till zonen...
Tja Jocke. Ja för mig är det det.deras lösning för mindre belastning på knapparna med mindre slitage är erkänt bra sen att mina är i gjutgärn
och kyltempbehandlade för en molikylstruktur likt en i rsf stål gör ju saken bättre.Sen finns det ju andra som säkert är lika bra. De har ju axis keramiska oxå men 269 dollars per styck är bra pris
Har för mig att jag köpte mina då för 700 dollars med frakt för båda.
PC2 justerar tändkurvan var 500:e varv, PC3 var 250 varv. Var det så någon?muaahahahah!!!
Och då stod dollarn i typ 8-9 spänn va?
förklara PCII vs. PCIII för mig nu!
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |