Ricken
Gudomlig sporthojare
Han är ju aldrig här, jag berättade för honom på TLZ idag att jag betalade 6300 för fälgarna. Han fatta ingeeeenting.fan va lasse e tråkig xP
Han är ju aldrig här, jag berättade för honom på TLZ idag att jag betalade 6300 för fälgarna. Han fatta ingeeeenting.fan va lasse e tråkig xP
Hahah.. du har inte hajjat än att vi skojjade lite med dig?
Fälgarna ska sitta på min knarr i sommar och ingen annanstans.
ok åter till dagordnningen HUR MYCKET SKALL DU HA FÖR FÄLGARNA
erkänn att du blev sur så ska jag svara
Han är ju aldrig här, jag berättade för honom på TLZ idag att jag betalade 6300 för fälgarna. Han fatta ingeeeenting.
Tjena!
Är lite nyfiken på vad ni kör på för bredd på era bakdäck på era TLR. Det är ju 190 orginal men hur många har gått över till 180 i stället? Vilket fabrikat kör ni på?
Fredde
Å så frågar du mig?! Mr. Teori to the rescue.
Du har en väldigt fin grund iallafall, hur gammalt var det där huset?
Niiice!Tjenare alla tl lovers hehe tänkte bara visa mitt bidrag till sommaren har byggt ihop nu i vinter så nu är det bara våren som ska komma tillbaka så man kan ut å åka !!
lite bilder på hojen nedan det är så man längtar å höra v-twinen vråla
skriv gärna nån komentar
E de samma framskärm till TLR/TLS? Har en kolfiber på g...
PP
Edit: Försent...har redan köpt den
E de samma framskärm till TLR/TLS? Har en kolfiber på g...
PP
Edit: Försent...har redan köpt den
det är byggt 1989 med färilla varmluftsgrund ingen ventilation som i en vanlig krypgrund utan helt tätt och ventilerad via värmepumpen
ingen risk för röta när allt är av betong
Vad jag inte fattar är varför man inte alltid kört med betong rakt av i grunden.
Varför slänger man in på en väldigt kritiskt del av huset sådant som man VET kommer att ruttna förr eller senare??
SÅ(!) jäkla mycket billigare kan det ju inte vara att köpa dyrt trä istället för att gjuta med relativt billig betong. OK, visst, det är mer jobb att gjuta den, men FFS. debitera slutkunden 100k mer istället...
Jag menar, kolla på en industribyggnad, inte f-n har de ett ruttet bjälklag underst i sina lokaler...
PS. Det ser redigt najsigt ut den där grunden Lasse.
Hur mycket sparar du på att göra jobbet själv??
Jag räknade lite på just en värmekamin också på huset jag hade tänkt köpa. Och där vart det 15-20k bara för att glidgjuta befintlig skortsten, + att öppna upp för anslutning av värmekaminen. Och, då har jag inte räknat med eventuella komunala avgifter etc som oftast verkar dyka upp som gubben i lådan...
Dyra grejer de därigna "mysfaktor" sakerna. Fast, det fanns även en praktiskt funktion för min del.
Den kaminen jag funderade på kostade inte så farligt mycket, men ett par magnesium fälgar eller en värmekamin...
Skulle tro att det är era regeringar som bestämmer över dom där mysfaktor grejerna. Blir nog inga magnesiumfälgar för din del.
3 saker som skrämmer mig.tog faktiskt det beslutet helt själv kändes som en kamin vann med hästlängder eftersom man dels får en grym mysfaktor samt kan sänka temperaturen inne vilket sparar en del
sen har jag alltid velat ha en
"råkade" ha lite pengar över och när vi kunde pruta 4500:- på villamässan så slog vi till lite kul att se tjejens min när jag sa att vi pyntar cash vilka pengar sa hon modpengar svarade jag
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|