TL-tråden - v2 !

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Ska va bra väder båda dagarna verkar det som, men det är läge o boka dag så man kan planera lite. Kan båda dagarna än så länge.

Eftersom det kommer folk både från norr o söder, vad sägs om att träffas på Statoil vid Järva krog /E4:an och utgå därifrån? Antingen kan vi dra E18 - Bogesund - Waxholm o kanske mot Norrtälje, eller man kan åka via öarna tillbaka över Värmdö.
Vi kan visa musklerna via Sveavägen o tunnlarna (kommer mullra satan :D ) o dra ned mot bulten eller Nynäshamn också....

Annat förslag?

PP

vi kan dra till donken och käka paj och snacka om hur snabba vi hade varit om vi hade varit ute och kört :D

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
vi kan dra till donken och käka paj och snacka om hur snabba vi hade varit om vi hade varit ute och kört :D

Sen drar vi gärnet förbi Skogskyrkogården o ser hur många blåvita vi får efter oss eller:yoparty ?
Det är väl allmän åkkväll på onsdagar fortfarande tror jag... Å de brukar ju samlas vid Skogskyrkogården, om jag inte e helt efter :rolleyes:

Ledarn

Vet var skåpet ska stå
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Aprilia Caponord Rally Raid-04, XR600-95
Ok med mig. 17.00 ?

Jag kan tyvärr inte på onsdag. Flickvännens jobbkollegor ska ha "konferens" hemma hos oss och jag har lovat att hjälpa till med markservicen. :huvet

Ja ja, vad är ett muller i Stockholm..?
Ingenting... eller alldeles underbart...

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
Sen drar vi gärnet förbi Skogskyrkogården o ser hur många blåvita vi får efter oss eller:yoparty ?
Det är väl allmän åkkväll på onsdagar fortfarande tror jag... Å de brukar ju samlas vid Skogskyrkogården, om jag inte e helt efter :rolleyes:

perfekt då kan vi göra lite fuck you burnouts på nynäsvägen :yoparty

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Tidigast... Tänkte hinna käka nåt innan. Men vaffan, om 17 passar bäst för folk så är jag på. Var träffas vi?

Ja men vi tar väl en gammal klassiker, vi syns på McD på Sveavägen! :D Ok? Å vill nån äta ur kompostcirkeln så e de bara å slå till. Annars åker vi vidare till nåt bättre...

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Ja men vi tar väl en gammal klassiker, vi syns på McD på Sveavägen! :D Ok? Å vill nån äta ur kompostcirkeln så e de bara å slå till. Annars åker vi vidare till nåt bättre...

Perfekt tid så vi inte missar rusningstrafiken :tungan

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
Tja, du, jag, akke, masw1, lasse, mikeTL (har inte hört nåt från honom på ett tag), Micke240sx, åsså vad-han-nu-heter med den orange TLSen från uppsala...

Vem mer?

Vilka från Uppsala kommer att åka imorgon onsdag?
Skulle kunna mötas vid den berömda pumpen runt 16 tiden om vi ska vara i stockholm 17?
Blir det något lemmeltåg från Nuppsala eller :va ?

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
2004 XT660R
Trodde det här var ett MCforum och inte ett Gaykontaktsforum. I alla fall inte den avdelningen av forumet. Här diskuterar vi TL och inte när vi ska träffas och wanka av varann...:wiggle

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Rekomenderat däcktryck gäller... annars hade ju tillverkaren haft ett annat rekomenderat däcktryck.. eller :va

Skall ni exprimentera med däcktryck så gör det inte med en TL... gör det med någon dussinhoj som världen ändå inte kommer sakna :D

/Rickar

:mattias :nicka

Inte skrota en vacker TL pga massa experimenteranden!!!

För övrigt var det ju bra att vi tog upp diskussionen för jag har ju bytt från bandäck till gatdäck och hade nog kört på med att släppa ut 0.2 kg ur däcken som vanligt... av ren vana... :rolleyes:

:hej

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...