Ricken
Gudomlig sporthojare
Kalas, pussjajjemen kan fixa det imorgon
Kalas, pussjajjemen kan fixa det imorgon
Oh, yes. Kom hem igår.
Nu ska jag bara meka lite hoj och sen ställa på den igen innan det blir mera åka.
Kontakten är den lilla vita i den här bilden och den ska bryggas med en kabel så ska du se TPS-justeringen i displayen.
läckert putte men varför tog du av svingen det är ju bara 2 skruvar per sida byt på 10 minuter
Så va det ja
Vad ska du pilla på hojen nu då? Förresten hur gick besiktningen?
Ska byta blinkersar och fixa nån form av godkänd regplåtsbelysning inför besiktningen, men det är inte nån panik med.
Däremot ska jag riva kopplingen igen för att byta tillbaks till min gamla 5-fjädrade för att se om det är den nya kopplingen som vibrerar så förbannat... Fast ska börja med att bara byta till orginaltryckplattan.
Besiktning av min hoj har jag i början av augusti. För två veckor sen besiktade jag Annas hoj som gick igenom utan anmärkning.
Tyvärr inte på en S. Det är bara R-modellen som mår bättre av att man slänger bort den.
På S-modellen gör man bäst i att köpa en bättre (och snyggare). Gummiramen behöver tyvärr fortfarande styrdämparen även om man fixar till inställningarna.
Riktigt snyggt Peter Pan!!
Bara en tanke.. Hade det inte varit ännu snyggare med en clear alternativs led baklampa med vitt glas?
Stiligt! Ska du sätta dit TL-dekaler också?
Inte helt fel tänkt... har införskaffat blinkers bak, med klart glas, som jag tänkte fälla in i bakkutsen.
Kalas, puss
tänk bara på att du måste ha minst 18cm mellan blinkersarna bak för att kunna besikta hojen och få den godkänd
typ samma bredd som nummerplåten
Sån panik är det inte, jag ska hem till pappsen o stjäla en hylsa nästa helg, innn dess måste jag veta vad jag ska stjäla bara.måste bara meka bort lite grejjer först men jag hoppas att jag hinner idag
Ibland måste man justera TPS, men oftast räcker det o täta avgssystemets skarv under.Någon som har tips på hur man blir av med avgasknallar vid gassläpp? Givetvis väldigt effektfullt men det händer att tillochmed jag blir skämd!
Någon som har tips på hur man blir av med avgasknallar vid gassläpp? Givetvis väldigt effektfullt men det händer att tillochmed jag blir skämd!
Det är för att vi försöker frysa ut dig.Ekoooo Ekooo ekooo ekooo
Lite tomt här på senaste tiden!?
I am untouchableRickenPutte
Meh... Skryt lagom....som min hoj tex. Nu e den f-n snyggast ! Bara TL-dekalerna som skall till fram på sidorna nu...
Meh... Skryt lagom.
Fast det det blev jäkligt snyggt med röda randen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|