thebeardninja
Kuro-Obi
Ja jag förstod att du ger röv, ja vad säger man smaken är som baken.
som dom säger: "Takes one to know one"
Ja jag förstod att du ger röv, ja vad säger man smaken är som baken.
som dom säger: "Takes one to know one"
Är det någon i den här tråden som överhuvudtaget ÅKER hoj?
Mycket snack och mycket verkstad MEN inget hoj åkande!
Skulle det bli någon träff eller vad?!
Meh fan... Måste ta och meka isär min koppling igen och hitta vibrationen. Har som tappat motivationen efter att efter ha monterat en massa bling och funktion så har jag dragit en marksyning och har världens vibrationer vid 5000 rpm.
Inte helt på topp nu.
Packboxen var hel, visade det sig vid nedtagningen, det är den där sprinten som släppt innanför benet. Jag tänkte montera ihop skiten igen, men frågan är:
Vad jag ska hälla i för olja, och hur mycket?
Hoppas det duger med nåt ur OKQ8s sortiment, måste besikta skiten innan slutet av månaden och lokala månglarna har ju heller inga packboxar på hyllan...
Cheers,
Andreas
Tack. Jo, jag gör nog det, bara jag får tummen ur att fixa det. Gillar iofs att meka, men det är lite trist när det inte blir bra. Jag ska lösa det här på nåt sätt.:
Det fixar du Octo.
3,1 liter om du inte byter filter. 3,3 liter om du bytt filter.Packboxen var hel, visade det sig vid nedtagningen, det är den där sprinten som släppt innanför benet. Jag tänkte montera ihop skiten igen, men frågan är:
Hoppas det duger med nåt ur OKQ8s sortiment, måste besikta skiten innan slutet av månaden och lokala månglarna har ju heller inga packboxar på hyllan...
Cheers,
Andreas
Tack. Jo, jag gör nog det, bara jag får tummen ur att fixa det. Gillar iofs att meka, men det är lite trist när det inte blir bra. Jag ska lösa det här på nåt sätt.
Har du lessnat på dina sharkskins eller har du bestämt dig för att fighta hojen?
3,1 liter om du inte byter filter. 3,3 liter om du bytt filter.
Tips är att hälla i ett par deciliter för lite och sen kolla oljenivån. Häll inte över max oljenivå även om du bara fått i den 2,9 liter.
Vilken olja som helst som passar MC kan du ta. Ta inte en bil-olja med antifriktionstillsatser, det kan pajja din koppling. De flesta välsorterade mackar har alltid nån mc-olja.
3,1 liter om du inte byter filter. 3,3 liter om du bytt filter.
Tips är att hälla i ett par deciliter för lite och sen kolla oljenivån. Häll inte över max oljenivå även om du bara fått i den 2,9 liter.
Vilken olja som helst som passar MC kan du ta. Ta inte en bil-olja med antifriktionstillsatser, det kan pajja din koppling. De flesta välsorterade mackar har alltid nån mc-olja.
Var det inte hur mkt olja som i gaffelbenen som han undrade över??
3.3 liter låter lite mycket att hälla i ett gaffelben, tror det blir rätt hårt då
Okej, nytt försök...Sorry om jag var otydlig. Det gäller vilken olja man kan slå i framgaffeln, tänkte om det fanns nåt halvfabrikat som funkade från macken.
Suzuki L01 heter den man ska ha enl. boken, men finns det något annat som funkar från OKQ8 tror ni?
Pan din Räka! Såg att du vill köpa en kylare till en -06 Mille?!?
VAAAAAAD HAAAAAAAR DUUUUUU GJOOOOORT?????????????
Sprinten har ju släppt av en anledningen, jag hade bytt allt på en gång.Packboxen var hel, visade det sig vid nedtagningen, det är den där sprinten som släppt innanför benet. Jag tänkte montera ihop skiten igen, men frågan är:
Cheers,
Andreas
Nån som har en kopplingstryckstång från TLS att låna mig? Jag pratar den som sitter längst ut till vänster innanför kopplingsarmen. Jag slängde uppenbarligen min gamla. Lasse?
Noop, den var inte till mig. En polare som gav upp på att hitta en kylare till en svart -06:a, så jag la in en förfrågan på aprilia-tråden o fick napp på 4 timmar! Klart lyckat.
Vad har jag gjort då...hmmm, de säger att en bild säger mer än tusen ord. Kanske den förlåter mitt brott något, och mildrar er dom en aning... Återkommer under morgondagen
Nej, men jag KÖR hoj
Det fixar du Octo.
du där fattas något på din tlr? hmmmm plasssstttttt
tror nog att putte har buellkomplex
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |