Någon som vet om det går att få tag på micron-delar fortfarande? För visst slutade dom tillverka mc-avgassystem/ljuddämpare? Min högra ljuddämpare såg ut som helvetet inuti och en av packningarna är ingen packning längre... God hjualfton förresten
Hmm... Hurdå helvetet inuti? Ska du byta isolering så är det bara att köpa nytt löst.Någon som vet om det går att få tag på micron-delar fortfarande? För visst slutade dom tillverka mc-avgassystem/ljuddämpare? Min högra ljuddämpare såg ut som helvetet inuti och en av packningarna är ingen packning längre... God hjualfton förresten
Hmm... Hurdå helvetet inuti? Ska du byta isolering så är det bara att köpa nytt löst.
De skulle du allt gilla va!
Hej alla TL 1000 kompisar!
Jag har precis köpt en TL 1000 S-97:a. Jag hann dock bara köra tre mil sen började den läcka olja på högra sidan på mototrn. Jag vände hem och körde dessa tre mil hem, hojen gick felfritt och tempen var normal. Den läckte dock fortfarande olja på högra sidan så hela högra sidan av hojen blev smetig...
Oljenivån är fortfarande halva fönstert. Vad kan ha hänt, jag behöver hjälp av en som kan dessa hojar!
Annars älskar jag min hoj och som jag förstår det så är det många som gillar dem och dess otroliga sound!!
Tacksam för svar.
-Pirre
Pirre han fråga o Octa han svara,
Pirre han sa, vad kan det vara.
Tempen är hög o staken vibrerar,
ut kom nåt klibbigt, vi förstår det generar.
Pirre han frågade gångerna två,
för staken den stod ju där ändå.
Snart kom herr Larsson och gav assistans,
Det vet man för Octo o Larsson försvann någonstans.
Pirre på huvudet böjer och gråter,
fan vad herr Larsson och Octo de låter.
VÄLKOMMEN!
Kce?
Jag kan inte förstå, det är förmodligen för att jag i alla år har kört radfyror. Jag e dock nyförälskad i dessa tvåor!! Jag e inte heller bra på dessa datorer så jag skickade två gånger för att va säker..
Jag tänkte lämna in hojen min till någon som kan mecka. Kan ni komma på fler saker det kan vara på min hoj. kommer det bli dyrt?? Kommer de att säga skrota hojen?? Är dessa hojar bra annars min har gått 2600 mil och har varit avställd i ett varmgarage i fyra år.. Jag är tacksam för all info man kan få.
i love my new bike
Det är säkert ingen fara med hojen. Octo gav dig ett hyfsat säkert tips på vad det kan vara.
PS. Delge oss gärna ett julrim i sann TL-anda, dvs bögpoesi DS
Jag blev "lite" orolig. Ja har en fråga till, vilken däckdim. är det som gäller på 1000 s-97 och vilka däck e bäst. Jag tänkte kränga lite bana i sommar och ta tillbaka lite tävlinstid som man har saknat!
-Pirre
ps Jag sitter på en stol som handhar folk som e dumma så jag skall eftersöka lite bögfantasier till er.
Kolla mitt inlägg på sidan 257 ang ditt oljeläckage.Jag blev "lite" orolig. Ja har en fråga till, vilken däckdim. är det som gäller på 1000 s-97 och vilka däck e bäst. Jag tänkte kränga lite bana i sommar och ta tillbaka lite tävlinstid som man har saknat!
-Pirre
ps Jag sitter på en stol som handhar folk som e dumma så jag skall eftersöka lite bögfantasier till er.
Jag blev "lite" orolig. Ja har en fråga till, vilken däckdim. är det som gäller på 1000 s-97 och vilka däck e bäst. Jag tänkte kränga lite bana i sommar och ta tillbaka lite tävlinstid som man har saknat!
-Pirre
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|