http://wotid.com/tls/content/view/20/57/Kan inte öppna denna.Jag som ville läsa om TRE-mod.....Hjälp!
M V H Tomas![]()
Sök på temp-mod eller termostat-mod här i tråden. Du ska hitta utförliga beskrivningar av problemet. Det handlar helt enkelt om det jag skrev i inlägget ovan http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3960923&postcount=5165.Tja
Jag har inte tid att gå igenom alla inlägg (frugan och barnen klagar på all hoj-tid) Jag undrar om någon kan enkelt beskriva vad jag skall göra med min hoj TL 1000 S-97. Jag känner soppa lukt i oljan när jag bytte olja. Hojen har gått 2600 mil. Är det något annat man skall åtgärda (barnsjukdomarna) så hojen blir pålitlig??
Jag skulle bli tokglad om hojen blir bra!! Annars får jag byta hoj och det vill jag helst inte, eller.
Gör pirre glad.
Gott nytt år!!
Må nästa år vara torrt, varmt och fritt från avåkningar!
![]()
Så du poppade din "egna" champagne då på tolvslaget.Gott nytt år kan ni fan vara själva. Magsjuka från helvetet gjorde att 12-slaget ackompanjerades av frossbrytningar ochkänns som om jag har varit på TL-träff
![]()
Det fanns väl ett par solglasögon i hobbex förr med inbyggda speglar i.Är det någon som har ett tips på backspeglar att använda till en Fighter moddad TLR?
Det fanns väl ett par solglasögon i hobbex förr med inbyggda speglar i.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!