J-Bone
Ny medlem
Score!
Känns som om det var så länge sen jag hade tid att titta in...Octo!!!
Score!
Jag använder detta:
12V 12Ah 151 x 87 x 145 4,65 kg Art.nr. 80-821 499,00 kr
Fungerar mycket bra.
Hello TL-fans!
Förhoppningsvis kommer jag snart, efter c:a åtta års suktande, få tummen ur och införskaffa mig en TLR.
En utav dom som jag blivit erbjuden att ta över är en tyskimport och dom är, enligt ägaren, nertrimmade till 100hk för att falla in i en annan försäkringsklass.
Detta ska gå att åtgärda med två insugningsgummin och jordning av en pinne i motorstyrdonet.
Nån som kan bekräfta att de ligger nån sanning i de?
Eller är svensksåld att föredra?
Men Jocke då ! Har du börjat spendera på gamla bettan igen
Du vet väl att TL-en inte ska ha radialbromsar för de förstör linjerna
Hur ska du få dit dom,vilka distanser får du byta ?
Ni som är ute efter rearsets... bra deal. Typ Sato kopior men bra kvalisort
http://www.tlzone.net/forums/looking-sell/110993-nice-rearsets-cheap.html#post1458525
Känns som om det var så länge sen jag hade tid att titta in...
Gelbatterier tål inte överspänning för då torkar de ut. Till skillnad från "vanliga" blyackar så kan man inte fylla på vätska i gelbatterier. Om de lämnas på recond-laddning så ligger det en, om inte kontinuerlig, så peridisk överspänning på batteriet för att toppa upp det med jämna mellanrum, och det torkar ur batteriet och det dör. Generellt kan man nog säga att livslängden på gelbatterier är kortare än vanliga, men att fördelarna med fri placering och inget underhåll väger upp.
Hello TL-fans!
Förhoppningsvis kommer jag snart, efter c:a åtta års suktande, få tummen ur och införskaffa mig en TLR.
En utav dom som jag blivit erbjuden att ta över är en tyskimport och dom är, enligt ägaren, nertrimmade till 100hk för att falla in i en annan försäkringsklass.
Detta ska gå att åtgärda med två insugningsgummin och jordning av en pinne i motorstyrdonet.
Nån som kan bekräfta att de ligger nån sanning i de?
Eller är svensksåld att föredra?
Antar att det är samma med C-tec laddaren?
Precis så vill jag göra... Riktigt rent och snyggt men jag hoppar nog över enkelsvingen
Jag får ta orginalet somm mall och bygga eget från grunden. Tur att det är vinter snart
Hello TL-fans!
Förhoppningsvis kommer jag snart, efter c:a åtta års suktande, få tummen ur och införskaffa mig en TLR.
En utav dom som jag blivit erbjuden att ta över är en tyskimport och dom är, enligt ägaren, nertrimmade till 100hk för att falla in i en annan försäkringsklass.
Detta ska gå att åtgärda med två insugningsgummin och jordning av en pinne i motorstyrdonet.
Nån som kan bekräfta att de ligger nån sanning i de?
Eller är svensksåld att föredra?
Har du bränt ena stiftet?
bosch ur3cc, 38 kr st eller nåt sånt, prova o byt i alla fall.Har ju precis satt dit 2 nya Iridiumstift......
bosch ur3cc, 38 kr st eller nåt sånt, prova o byt i alla fall.
meca.vem ihelvete säljer bosch? Har inte hittat en enda i stan... Var inne på statoil och kom ut med en varmkorv!!???
Barnetthej , jag håller på och sätta turbo på min tl-motor och tänkte jag höra på tl-tråden om var jag kan få tag i starkare kopplingsfjädrar.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |