J-Bone
Ny medlem
BONER!!!!!! Din inkorg är full! Kan inte svara på ditt pm.
goddamn!! nu e det rensat
BONER!!!!!! Din inkorg är full! Kan inte svara på ditt pm.
Jag har ju tappat tråden och kört diverse konstiga hojar men nu är det dags att ge min gamla älskling TL-en lita kärlek i vinter... Kan ni kära bröder ge mig tips på var jag får tag på ny bakstötdämpare, tänkte pensionera den gamla rotationsdämparen och modernisera... Nya bromsskivor skulle också behövas eftersom jag förra året skulle på brandutryckning och gjorde den klassiska skivbromslåsmissen. Kanske dags med styrlager och swinglager också..
Har ni nåt i garaget eller tips på bra siter med tl.delar så skriv här.
mvh Henrik
Funderar på att dreva om min tlr eftersom det är så sällan man man utnyttjar toppfarten ändå. Så nu undrar jag vilken är den vettigaste kombinationen utan att den blir för hetsig upp på bkhjulet?
Tror att 17/42 är en bra start. Det ger ca 7,5% nerdrevning.
Tipset är att skaffa en speedo healer eller yellowbox för att justera hastighetsmätarn efteråt.
Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.tror jag ska testa 38/120 på min S
Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.
Blir det inte ganska trångt uppe på bakhjulet då?Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.
Jo. Man får gap-modda först.Blir det inte ganska trångt uppe på bakhjulet då?
tror jag ska testa 38/120 på min S
O så använder man dalahästar, den minsta modellen.Jo. Man får gap-modda först.
Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.
O så använder man dalahästar, den minsta modellen.
men jag har ju en dubbelTRE med autoreversibel decompressionsinsugstrattkantareller och trippla weber 36r
tror nog det är bättre att ta bort kvantumekvationsregulatorn från kvastskaftsmodulationsgeneratorn istället
med groteskt stora köttstockar
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |