J-Bone
Ny medlem
BONER!!!!!! Din inkorg är full! Kan inte svara på ditt pm.
goddamn!! nu e det rensat
BONER!!!!!! Din inkorg är full! Kan inte svara på ditt pm.
Jag har ju tappat tråden och kört diverse konstiga hojar men nu är det dags att ge min gamla älskling TL-en lita kärlek i vinter... Kan ni kära bröder ge mig tips på var jag får tag på ny bakstötdämpare, tänkte pensionera den gamla rotationsdämparen och modernisera... Nya bromsskivor skulle också behövas eftersom jag förra året skulle på brandutryckning och gjorde den klassiska skivbromslåsmissen. Kanske dags med styrlager och swinglager också..
Har ni nåt i garaget eller tips på bra siter med tl.delar så skriv här.
mvh Henrik
Funderar på att dreva om min tlr eftersom det är så sällan man man utnyttjar toppfarten ändå. Så nu undrar jag vilken är den vettigaste kombinationen utan att den blir för hetsig upp på bkhjulet?
Tror att 17/42 är en bra start. Det ger ca 7,5% nerdrevning.
Tipset är att skaffa en speedo healer eller yellowbox för att justera hastighetsmätarn efteråt.
Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.tror jag ska testa 38/120 på min S
Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.
Jo. Man får gap-modda först.Blir det inte ganska trångt uppe på bakhjulet då?
tror jag ska testa 38/120 på min S
Plocka bort TRE'n i så fall, för annars får du elva miljoner hästkrafter på bakhjulet.
O så använder man dalahästar, den minsta modellen.
men jag har ju en dubbelTRE med autoreversibel decompressionsinsugstrattkantareller och trippla weber 36r
tror nog det är bättre att ta bort kvantumekvationsregulatorn från kvastskaftsmodulationsgeneratorn istället
med groteskt stora köttstockar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |