Softishman
Fixare
Jag har både skruv och ett svart DB kåpglas om du är intresserad
Skulle du ha fotpinnar till din K7?! Du svarar inte på PM....
Jag har både skruv och ett svart DB kåpglas om du är intresserad
Den behöver inte vara strypt bara för att det står så i regbeviset. Jag har fått höra att många importerades strypta bara för att få strypningen borttagen direkt innan försäljning så att de skulle kunna försäkras billigare.
Min är typad på 72kW, men är väl närmare de 90kW som man kan förvänta sig av en ostrypt.
Sen har jag inte helt koll på hur strypningarna ser ut, om de är brickor eller gjutna in i insugsgummit...
Jag gjorde det, ska käka nu men ikväll eller imorrn kan jag se om jag kommer ihåg nåt.Nu har jag fått tag i en Tl1000R motor som jag ska sätta i min Cagiva navigator. Cagivan har nu en strypt tl1000s motor. Såg dock att det sitter en vanlig kylare och oljekylare på Tls motorn. Tlr motorn har ju två vanliga kylare. Varför är det så? Om det är någon som bytt till Tlr motorn i sin Tls så vill jag gärna ha lite tips på vad man ska tänka på. Jag måste ju få över oljekylaren til Tlr motorn annars så kommer det inte att passa på Cagivan.
Ok tack för infot.
Robban (Robster) kör med TLR motor i sin TLS.
Det jag på rak arm kommer ihåg är att han fortfarande har TLS insprutet, pga att det är rätt mekit att bygga om så att TLR luftburk etc passar in på en TLS.
RRRRRRRRRRRRäser behöver mer kylare än Tåååring hojar så det är väll därför en R har större...
Robban kör med TLS kylpaket på sin, så det funkar alldeles utmärkt.
Jag gjorde det, ska käka nu men ikväll eller imorrn kan jag se om jag kommer ihåg nåt.
Har du klotat?!Ingen som sitter inne med lite kul prylar till ett fighterbygge
De jag är i mest behov av är en styrkrona till cross-styre och en rak bakram...
Sen finns de säkert hundra andra grejer med.
Ingen som sitter inne med lite kul prylar till ett fighterbygge
De jag är i mest behov av är en styrkrona till cross-styre och en rak bakram...
Sen finns de säkert hundra andra grejer med.
Har du klotat?!
Trist...Jo de blev en rätt go marksyning.....
TIPS till ALLA: Diesel + asfalt kombinerat med knäskrapskurva = Mindre hel hoj
Edit: Ena D&D burken klara sig, för övrigt så är helsystemet helt
Trist...
Du klarade dig helskinnad själv då?
Har noterat att det finns vissa TL1000R som är strypta till ca 100hk och strypningen skulle vara i insuget? Någon som vet hur man enklast kollar upp detta. Jag är spekulant på ännu en Tiller men såg via nätet att denna var nedstrypt. Man vill isåfall ta bort strypningen men vadå, är det brickor i insuget då eller?
Man får helt enkelt växla mellan att meka och onanera...Blev ett par mil idag, riktigt skönt att umgås lite med "älsklingen" igen. varit stillestånd en månad, haft abstinens så in i hel****!
hur ska det gå i vinter?!
Wow.. Men det ÄR ju vinter!?hur ska det gå i vinter?!
Man får helt enkelt växla mellan att meka och onanera...
Nåt annat?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |