TL-tråden - v2 !

Holke

Sporthojsnörd
Gick med
11 Oct 2007
Ort
Kalmar
Hoj
Cagiva V-Raptor 1000 -04
Hittade denna bild på en TLR med bakdel från Aprilia RSV. tycker den ser trevlig ut. Blir lite sugen på en TLR igen..
 

Bifogat

  • TL1000R rsv2.jpg
    TL1000R rsv2.jpg
    67.2 KB · Visningar: 108

#11

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
K7
SÖKES komplett kåpsett till en TL1000R

HJÄLP!!!

Jag behöver ett komplett kåpsett till en TLR. Helst Gult då tanken är gul men det kvittar egentligen bara det är i OK skick.

Finns det någon som har något liggandes???

Mig nåtr man lättast på 0734-18 01 56

Mvh, Ola Cornell :tummenupp

http://www.RACETRACK.nu
 

RgOlsson

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Bara
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
Satt och tittade lite på nätet och hittade detta. vet inte om det är gammalt kanske?


http://www.superstreetbike.com/features/1008_sbkp_2011_suzuki_tl1000r/index.html

1008_sbkp_07_z+2011_suzuki_TL1000R+right_side.jpg
 
Last edited:

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Såg den för ett tag sen. Kan inte påstå att jag gillar den. Luftintaget fram är ett total misstag och resten av hojen saknar karaktär.
 

Rydde

Rydèn
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Tl1000r -98(Röd) Suzuki gsxr 1000 -05 Cagiva Navgator -01 2st Suzuki xn85 Turbo -84 Suzuki cs 125 -84
Halloj!! Har en Tl1000R som jag köpte i höstas. Tänkte bygga om den till streetfighter men ändrade familjeförhållande gör att den ska säljas. Den är svart och står utan framkåpa. Det finns toppkåpa, lyse o en sidokåpa men detta behöver lite omvårdnad ifrån repor o nån spricka. Hur som helst om nån vill bli vid hojen för 23000:- så hör av er. Tänkte höra mig för här innan jag sätter ut annons.
 

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tullinge
Hoj
2005 KTM 625
Här har man inte varit o kollat på ett tag men igår när jag städade lite i mitt förråd hittade jag lite TL grejer... Finns ett orginal framdrev, ett orginal kåpglas, ett orginal luftfilter och 3st orginal blinkers.. Borde finnas 4 blinkers, den sista kanske dyker upp om jag röjer lite till :) Om nån är intresserad av någon av grejerna släng iväg ett PM.
 

Octofinger

Tokfan
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Muppsala
Hoj
Röd TL1000S -97
Här har man inte varit o kollat på ett tag men igår när jag städade lite i mitt förråd hittade jag lite TL grejer... Finns ett orginal framdrev, ett orginal kåpglas, ett orginal luftfilter och 3st orginal blinkers.. Borde finnas 4 blinkers, den sista kanske dyker upp om jag röjer lite till :) Om nån är intresserad av någon av grejerna släng iväg ett PM.
TLS eller TLR?

Jag behöver inga prylar just nu, men för den som söker kanske det kan bara bra att veta...

Mr. Knullputs! :Bugar

Är det förresten nån som har en sving till en TLS som de gärna vill bli av med?
 
Last edited:

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
TLS eller TLR?

Jag behöver inga prylar just nu, men för den som söker kanske det kan bara bra att veta...


Mr. Knullputs! :Bugar

Är det förresten nån som har en sving till en TLS som de gärna vill bli av med?

Fredde har fan inget liv. Bara putsa, putsa, putsa... Snart går det hål i lacken!

Jag har en sving Octo. 30.000:- och du får med en TLs på köpet ;-)
 

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Hej TL-folk!

Jag ska snart besikta min TLR och har en fråga om ljuddämparna/mappning: På hojen sitter nu ett helsystem som är mappad och klar med en Power Commander. Då orkestern helt klart spelar för högt för bilprovningens krässna kritiker så behöver originaltrumpeterna användas istället. Men vid en banåkning i somras så funkade inte mappningen - helsystemet - originalslutburkarna något vidare alls. Hojen var helt enkelt inte körbar, den surade direkt!
Jag undrar då, kan man bara koppla ur Power Commandern? Går originaltändboxen in och tar över då (med sin magrare inställning)?
Kan detta vara skadligt för motorn, den ska ju bara gå 10min på besikningen?
Jag är väldigt tacksam för svar.
Jonas
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top