Octofinger
Tokfan
Helt vanlig M8.Vad är det för gängstorlek på bobinerna till TLR?
Helt vanlig M8.Vad är det för gängstorlek på bobinerna till TLR?
Kåpor är det dåligt med, men en passagerarpinne ska jag nog kunna skaka fram. Har åtminstone en svartlackerad sådan, men med lite tur ska jag nog ha en orginalsilver också.Hej hej. Var ute på en tur idag å när jag kom hem tillbax så välte hojjen på stödet på höger sida varav passagerar pinnen gick av å kylarkåpan repades nån som har delar liggandes? Hojjen ä svart.
Jag har funderat och funderat, men har egentligen inga ider.
Oftast är dte på låga varv (under 2000 rpm) som den kan gå dåligt, och då är det nästan alltid en TPS justering som fixar biffen.
Men gungigt på höga växlar är nytt för mig.
Är det motorn eller chassit som trixar, är det oberoende på fart, eller höga växlar vid något specifikt varvtal?
Irriterad!! Som ni säkert läst så hade jag en läckande pushrod-seal. Köpte en ny och tvättade rent och monterade den nya efter alla konstens regler. Körde 25 mil och inga problem men idag när jag hade varit ute o bombat lite och kom hem så LÄCKTE DET IGEN!! Kan det va så att man har för mycket olja i så det blir för högt tryck eller? Kör med rekomenderad mängd så jag tycker inte att det borde va nåt problem. Ideér någon?
hittade felet häromdagen när jag slängde upp den ordentligt så hjulet hängde fritt.. det var kedjan som va kass på 1 ställe så den ej kröp ner i drevet.
ska hämta ett nytt drivpaket om några minuter så funkar det sen
Btw, nån som har tips på höjningssatser bak till tlr??
Ok, det var ju snällt, funkar dem till mitt system då? och hur ser dem ut? Härryda är ju klart överkomligt att ta sig tillOm du inte vill chansa så har jag en uppsättning besiktningsdämpare till TLS att låna ut. Skitfula men funkar kanon
Packningsmassa på ok.
Ja, smeta på rikligt, dra inte åt skruvarna hela vägen förrän efter en timme ungefär. Låt härda över natten.Körde du på det?
Ja, smeta på rikligt, dra inte åt skruvarna hela vägen förrän efter en timme ungefär. Låt härda över natten.
Spelar ingen roll vilket fabrikat, bara den klarar temperaturen, oljan och petroleumprodukter.OK packningsmassa? Inte plastic padding eller nåt sånt? Dom har en egen??
Är jävligt trött på hojjen nu...
Spelar ingen roll vilket fabrikat, bara den klarar temperaturen, oljan och petroleumprodukter.
Skaffa motard. Men ingen gammal husa 650, en nyare ska du ha.
Rakblad för att få en ren yta.Vad använde du för att rengöra, törs man ta avfettning??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|