Octofinger
Tokfan
Det är en R, så det är väl bromsvätska lite överallt...
(Jo. Det ska vara bromsvätska.)
(Jo. Det ska vara bromsvätska.)
Mängda tack till Lasse för gästvänligheten!
Skönt näckdopp i poolen även om vädret inte riktigt var på vår sida. Riktigt sjysst käk och trevligt sällskap.
Jag klarade mig i ca 1km från regnet, sen regnade det på mig hela vägen hem. Fast det gjorde inte så mycket. Underbara småvägar det där. Även om det är lite halvläskigt när man ser att traktorerna har dragit ut lera på vägen och sen har det regnat på det!
Hej! Någon som vet om det finns något big bore kit eller liknande till en tl1000r. Man undrar hur den skulle funka med en ökning till 1200kubik. Sen en annan fråga. Vad har ni lyckats få upp era tillers i enligt mätaren. Har själv inte provat så jag passar nyfiket på att fråga.
Me på riktigt asså,vad är en Active TRE för något kan man bygga den själv ?
Hur gick det, hittade du nån likvärdig eller vart du själv3159525idag är det kräftskiva i skåne.... så det blir massa roligt snack och smek.... önska att du var här ricken mohahaha
Jag låter nån annan svara på oljan, jag har biltema, ok har oxå funkat, men tidningarna ska jag köpa nån av dom.3163581Vilken motorolja till TLS? Förlåt men orkar inte kolla igenom tråden igen...
Har ju hört om slirande kopplingar etc i den här tråden. Jag har original koppling och vill bara hitta rätt olja så jag inte får slir eller annat strul.
Lite nytt om bygget för den som vill höra:
Nu ska mitt bygge startas. Har haft dåligt med ork och det har fotats till ett gäng tidningar ett par veckor nu. Lite el ska kopplas om, i med olja sen ska det premiärköras!
Performance Bikes november numret kommer att ha min Husqvarna V1000 Gran Turismo som Obsession artikel.
Bike och MCnytt i nästa nummer antagligen.
Jag låter nån annan svara på oljan, jag har biltema, ok har oxå funkat, men tidningarna ska jag köpa nån av dom.
Tufft.
Tackar!
Så har nån annan andra erfarenheter om olja till TLS? Annars så låter ju OK och Biltema lockande.. prismässigt.
Robster, blev du nöjd med din 190/55 profil?
Nån här som kör på qualifier rr däck? Lite sugen på att prova dom.
Tackar!
Så har nån annan andra erfarenheter om olja till TLS? Annars så låter ju OK och Biltema lockande.. prismässigt.
Nä fan, stryk ska du ha! :argsomettbi!!3164468Törs jag säga att jag kör på Mobil1 Racing 4T olja utan att känna mig lurad?!?!
Tur att man fick jäääävulskt bra pris på den iaf
Oljan har funkat klockrent, inge kopplingsslir alls.
MvH
Stefan
Törs jag säga att jag kör på Mobil1 Racing 4T olja utan att känna mig lurad?!?!
Tur att man fick jäääävulskt bra pris på den iaf
Oljan har funkat klockrent, inge kopplingsslir alls.
MvH
Stefan
Nu kör jag Castrol GPS semisyntet och den ska vara förmodat bra mot kopplingsslir, men däremot ger den en tungväxlad hoj. Minus för detta. När jag fått nya kopplingen på plats ska jag nog köra på Mobil1.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|