Det där kan tolkas på mer än ett sätt. Jag vet hur jag tolkar det i allafall... h
Ja, och när jag tänker efter och summerar totalen får jag det till att jag har både sex stående och sex liggande, och det blir ju dubbelt så kul kom jag på..
Det där kan tolkas på mer än ett sätt. Jag vet hur jag tolkar det i allafall... h
Jahapp! Nu har man tagit bort Pair Valve-apparaten och ska bara plugga slangarna och sätta tillbaka allt igen, men något är lite oklart.
Ska man plugga igen slangen som går från luftboxen till pair valve:n den med? Eller ska den vara öppen? Resten är väl bara att plugga igen?
Har du öppnat helt eller bara tagit bort valven? I vilket fall så räcker det att plugga vacuumslangen på ett ställe så att det blir stopp i den, dvs innan T-kopplingen ut till valven.
Pris?Kanske har två vita över snart... de går att måla...
Kanske har två vita över snart... de går att måla...
Kanske har två vita över snart... de går att måla...
Gör gärna det.Däcken är jag inte så intresserad av.Tänkte slänga på slicks på dom.Vet ej.. sitter nya däck på fälgarna bla, de är kompletta med skivor samt drev osv.
Kan höra av mig när det är aktuellt.
Edit.
Kan göra en lista på allt jag har till övers, kommer att finnas en hel del att avyttra troligtvis..
Gör gärna det.Däcken är jag inte så intresserad av.Tänkte slänga på slicks på dom.
Inget allvarligt.Ska skaffa mig en bitubo bakdämpare göra luftboxmodden pc3:a bänka med org. pipor för ljudnivån för bana.Helst skulle jag vilja ha tag på andra fjädrar till gaffeln tycker den är lite nervös fram.Intressant, bugger du banhoj?
Vad blir receptet?
Passar tls till tlr?Hej!
Någon som är intresserad av Yoshimura helsystem till TL-S ?
En polare säljer ett fint grenrör och ett komplett system (lite behov av kärlek).
View attachment 381369View attachment 381370View attachment 381371View attachment 381372
Prisförslag, 2500:- stycket.
PM:a mig för vidare kontakt med säljaren.
Inget allvarligt.Ska skaffa mig en bitubo bakdämpare göra luftboxmodden pc3:a bänka med org. pipor för ljudnivån för bana.Helst skulle jag vilja ha tag på andra fjädrar till gaffeln tycker den är lite nervös fram.
Blir nog kanske andra kåpor och kraschpuckar.Jävligt sugen på kolfiberkåpor men det skulle bli lite dyrt.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|