Skaru ha slangkitet kvar elle?ja de e ju de liksom baa . shit asså
Skaru ha slangkitet kvar elle?
View attachment 418426 Finns mycket mer grejer än de på korten här... såg jag...fan va kul
Hur svårstartade ska tl1000r vara.. Jag får oftast nöta 4-5 SEK innan den slår igång.. Är det en egenskap.. Var så innan renoveringen också.. Man hör andra v-tvinnar som slår igång på något varv bara..
Moddad luftburk , TRE och pc3, små ljuddämpare, ny renoverad och nytt batteri
Hade nog börjat koppla bort TRE först å se om de gör skillnad.. Å sen gå vidare till PCn..
Får testa koppla ur TRE, var lika innan pc3:an..
Startar din snabbt?
Hur svårstartade ska tl1000r vara.. Jag får oftast nöta 4-5 SEK innan den slår igång.. Är det en egenskap.. Var så innan renoveringen också.. Man hör andra v-tvinnar som slår igång på något varv bara..
Vägde 2:an med full tank mm. 201 kg. då har jag ej rensat ramen o svingen på fästen som e oanvända!
öhlins fram o bak, brembo ok f.,egna gaffelkronor ställbart offset,ATHON XS laptimer, LSL clipon,radialpump, snabbrulle alu,tunna handtagsgummin ,sebimoto kåpor snorklar, projektor lyse, carbomoto luftburk,korta spjällhus, litium-ion batteri,vajerkoppling (TLS),Yoshimura helrör o akra burkar,525 17/42, PVM fälgar, Beringerskivor fram(310mm),godismotor by mattebusa, mm
View attachment 418426 Finns mycket mer grejer än de på korten här... såg jag...fan va kul
View attachment 418395View attachment 418396View attachment 418397
Några bilder på 1an o 2an o annat skrot som jag fått tag på!! Tog en sväng i lördags med 1an , kändes bra! O la på lite soppa på 2an o tog ett par repor på industriområdet, går betydligt hårdare råare än 1an,
Hmm. Jag har också en sådan. Bygd av Robbster. Men De väger ju. Och min är inte lika snygg... Men jag har en ny i alu liggandes i garaget, som knappt väger något. Men...
Funderar på att byta min mot en
View attachment 418852
Backventil vevhusventilation. Nu hittade jag den på Bikeline, och det är ju lixom en HD site, så undrar om den skulle funka på en TL?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|