Holmgren0912
Medlem
Skönt att ha en fungerande frambroms till nästa sommar, så här bra har den aldrig vart så länge jag haft den! Ett beg. ok gjorde susen
Och för att inte glömma, 3000kr hel/hel-försäkrat...
Inte så många andra sporthojar som är i de prisklassen.
Vilket bolag då???
Det är fan rätt märkligt..Jo, jag misstänkte det...men när jag ringde å kollade va dom dyrare än LF.
Å det e väl samma bolag i botten?
Skulle få pröjsa över 5papp hel/hel, å jag bor på landet å närmar mej 50 bast
Vilket bolag då???
Den är reggad på 100hk, enligt förra ägaren har den 125hk.Är din hoj strypt? Eller...är den reggad som strypt? Jag har sett nån som var strypt till 25kw, den skulle kosta 120 spänn i månaden, hel/hel, på deras hemsida.
Men vid telefonsamtal med LF sa dom att dom inte bryr sej om strypning, så fullt pris för den ändå..
-låter jag otrevlig på telefonen eller vaddå??
Och min är reggad på 72 kW (som blir 98hk)99kw blir 135 hk
( står det på min hoj)
Ja har bägge framoken (6-kolvs) liggande om de e intressant.. Några pengar å frakten så e dom dina..Hitta för 700;- på skrot i närheten verkar vara det billigaste. Panik är det inte , står för vinter förvaring.. Plockade isär mitt ok idag som har fuktat lite. Var värme? Sprickor som gick bakom och förbi tätningsringen på en kolv
Är ju sugen att byta ut framgaffeln och bromsar men har för dålig bygg budget nu får dagdrömma vidare på det
Ja har bägge framoken (6-kolvs) liggande om de e intressant.. Några pengar å frakten så e dom dina..
Jag saknar min TL
Däremot är det bra mkt enklare att göra omkörningar på banan med gixxern, men det kan ju vara jag som blivit duktigare också. Vill tro på en kombination!
Mitt mål har hela tiden varit att skaffa en panigale för gatbruk, men pga den ekonomiska aspekten så blir nog nu. Gixxer fullfjädrad banhoj och så köper jag mig en TLS så små ingom. Får jag fick en sambo nån gång ändrar sig den ekonomiska aspekten och då går jag väl skaffa mig både en TLS och en Panigale Men jag vill ha en nyare RSV4 också!
Snälla Bullen! Hur ska jag göra?
(som vanligt är det inte killen som skrivit brevet som skrivit brevet)
Vilket bolag då???
Bäst är nog att gifta sig rikt med en någon som jobbar mycket och har dåligt samvete .....
Det kan ge både ekonomiska möjligheter och mycket fritid
Man kan oxå skilja sig. Funkar fint för mig. Eget hus och 3 hojar i garaget, MB på uppfarten...
Man bestämmer helt själv i vilket svart hål man vill putta pengarna i...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|