Kan meddela att jag fick ner min försäkring till 250 spänn i månan...gött!
Men det va inte därför jag skriver...funderar på att mecka vidare nu när halva hojen redan e riven och airboxen e ur..modda eller inte? Vad jag har läst på zonen å planeten(gamla trådar) så e meningarna skilda, modda eller inte? Som nybliven TL-ägare behöver jag råd, vad säger ni som kan?
Sugen e jag, dessutom har jag beställt en kolfibersats så nåt måste jag ju mecka med...
Lyckades med konststycket att sabba gashandtaget i helgen..den vita plastrullen ni vet?!
Skulle dra av gummit för å hänga på lite Kina-bling.
Så slinter jag, kör handtaget med wiredelen rakt ner i bordet
Crack! Rakt av! Går ju faan inte å limma för ytorna e så små
Var hittar jag ny/beg? Har kollat med Bike's mcdemontering i Trollhättan men dom hade ingen..
Nån som vet var det går å hitta?
Slowfinn...Jag behöver en motor till, är det något du har över för du har ju 3 TL:ar (menar du kan ju inte köra alla 3 på samma gång, om nu inte extrabenet är tillräckligt stort då )
Om jag pm:ar min adress, får jag en motor av dig då ?
Tack på förhand och var rädda om varandra i trafiken.
Hej !
jag är inne på att göra Tillern lite sportigare, (till nästa säsong). Men det gäller att veta vad man skall göra nästa vinter.....
Tänker bla sätta på sportkåpor ,ny bakram och enkelsits.
Var kan man hitta en godkänd hel-och halvljuslampa, så liten och diskret som möjligt.
Kan man ha en "utanpåliggande" lampa? -eller gömma den någonstans?
Förslag?
Hej alla TL-älskare!
Jag har varit oaktiv inom TL-världen ett bra tag men de som hängt i tråden ett tag kommer nog ihåg mig.
Det är så att jag vill göra mig av med min TL och alla reservdelar+verktyg men det känns så fel om det inte kommer till rätt person ( EN TL-älskare ) för jag har inte tid att köra eller mecka med den längre.
Vad som finns är en fet preppad TLS med TLR motor med alla customdelar som i princip finns.
Alla originaldelar + extra. Kåpor, tank, specialverktyg, stöd, däckkrängningsutrustning....you name it!
---
Mvh
Robert
Måste bara skriva av mej....=)
Va i garaget till 01:00 nåt igår, mekka ihop miniblinkers, motstånd, för korta kablar, undertray som jag laminerade i kolfiber, blev rätt kasst egentligen men jag tänkte ; jag måste ha hojen till jobbet imorrn=)
---
Fyfaan vilken bra dag!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras