Deppa inte -de enda de här killarna gillar att diskutera e alla fel de hittar! De har inget annat att göra ute på landet
Pratade häromdagen med en butik som har sålt Suzuki i massor av år, och förutom rotationsdämparen så upplevde han inte TL som någon problemhoj. De hade bytt in flera stycken sista året, och sålt dem direkt !
ÄVEN 97:OR.
Nu är den levande igen, tacka regnet för det
Så här ser det ut när man monterat TLR motor i en TLS, ingen oljekylare och lite modifiering av kylarslangar/rör.
Besikning på torsdag, sen äre bar å åk
Den kyls av vatten.Nice
Men varför ingen oljekylare
Fin fint finemangsidosihejsan.nu ska jag se om jag inte kan meka av lite grejer och fixa ett mått till dig Ricken pm:r senare idag
nu ska jag se om jag inte kan meka av lite grejer och fixa ett mått till dig Ricken pm:r senare idag
Den kyls av vatten.
Då kanske du kan knäppa lite foton åt mig på plasten
snällasötararagulleplutten...
nu ska jag se om jag inte kan meka av lite kläder och fixa ett mått till dig Ricken pm:r senare idag
Fin fint finemangsidosihejsan.
Då kanske du kan knäppa lite foton åt mig på xxxx
snällasötararagulleplutten...
Jag är killen med Schmöör på...
Men vem faaaaan är Täppas?!?
Han är Fet, Ful och Femtio (snart)....det vet ju alla som har radiotäckning där man bor
Olja-luft är inte en dålig kombination det heller, men olja vatten har ju ett par fördelar, kompakt, kan sitta innanför en helkåpa och värmer oljan till arbetstemp. Och vatten har ju bättre förmåga att överföra värme.Ahhh...lite produktutveckling på R-motorn alltså
Ääääh, ni jävfla nollåtter och ståkkhålmsfjollor håller uppe käften där ni sitter bakom tangentbordet men när det väl kommer till kritan så törs ni inte längre än till Uppsala för efter Uppsala så kommer ju 'farliga vilda norrland' exotiskt värre.
Visste inte att gamla gubbjävlar som du kunde hantera ett tangentbord Fågelberg...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|