1: Slö jämfört med Gixxern, går inte riktigt att jämföra.
2: Tung, klumpig och framtung, plogar in i kurvorna. Inte speciellt smidig är den heller.
3: Tycker du om ljudet kan man inte annat än bli nöjd. Vill du skruva mycket och lägga endel pengar på att få den bättre blir du också nöjd.
Det är helt enkelt inte en så bra hoj men antingen älskar man den eller så gör man det inte.
Man firar lösgodisets och äggens dagar.Glad påsk (vad nu det är att fira)
Man firar lösgodisets och äggens dagar.
Eller är det nåt annat?
Man firar lösgodisets och äggens dagar.
Eller är det nåt annat?
vad skall man tänka på nu när man startar upp hojen efter vintern?
skall man bygga oljetryck innan man startar den eller det är bara att starta och låta den stå en stund?
Hmm, detta är skumt. Jag kollar på produktlistorna när det gäller Batteri till min Tiller.
Batteriet jag har i i nuläget är ett YT12A-BS, med måtten 150*87*105, men när man kollar listor på vilket batteri den ska ha så är det ett YTX12-BS med måtten 150*88*131. Det är en skillnad på 3cm i djup och då kommer inte batterikåpan att få plats.
Har för mig att detta problem uppstod för en 2 år sen när jag skulle byta förra gången, då det blev YT12A-BS istället för vad katalogerna sa att min TLR skulle ha.
Idéer? Vad har ni själva för batterier?
EDIT: Köpte ett 9Ah batteri istället, men som enligt säljaren ska ha mer "startkräm" än vad mitt förra batteri hade.
EDIT2: ...som inte passade där man sätter batterikablarna, stiften var för breda :/
På S fanns det en skiss över hur det där skulle vara kopplat under passagerar dynan.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|