Octofinger
Tokfan
Ojdå.Inte på TLR, den sitter med två bultar
Ojdå.Inte på TLR, den sitter med två bultar
Måste kännas tomt :/ Vad blir det för hoj efter detta då?Sålde TLRen idag
Måste kännas tomt :/ Vad blir det för hoj efter detta då?
Sålde TLRen idag
Annars finns det en RC8 till saluJa :/ var en tår i ögat när man såg den köra iväg från husse
Detta året blir det ingen, men nästa blir det antagligen en KTM 950SM
Usch då.
Fick du ok pris för den?
Näe, absolut inte.50k kan jag inte klaga på.
Det är inte så sannolikt att ALLA barnsjukdomar är åtgärdade. Bland annat så är det några förändringar i lagerstorlekar i motorn på de senare modellerna...Hej!
Jag funderar på en Tl1000s -97:a, ni som har erfarenheter av dessa och kan jämföra med andra, är det bra hojar? Jag förutsätter att alla "barnsjukdomar" är åtgärdade.
Hur är det med sprickor i ramarna och kassa bakdämpare, är det så illa som det verkar?
Jag är jäkligt sugen. Frågan är vad du vill ha för dem och ifall jag har råd just nu...Tjena!
Länge sedan man hängde här men man känner igen en del namn och man får fortfarande bra svar på sina frågor ser jag, klockrent!
Rensade lite i mitt garage och insåg att dessa TLS originalkåpor kommer aldrig att monteras så de ska säljas. Nån som e sugen? De är verkligen i perfekt skick märkte jag, dekaler ser helt nya ut! Nästan otroligt på hojdelar från -97 men bra kvalité tyder det på.
Tänkte koll med gänget här innan de dyker upp på sporthoj annons och Blocket. Vad är skäligt pris för dem tycker ni? /Marcus
Uploaded with ImageShack.us
Jag är jäkligt sugen. Frågan är vad du vill ha för dem och ifall jag har råd just nu...
Har inget akut behov av dem, men just röda -97 är ju precis vad jag kan behöva framöver...
Har du nåt önskat pris på dem? PM'a gärna.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|