Nu börjar man ana slutresultatet...
View attachment 401802
Lätt hoj? Det passar rätt bra in i helheten, trots så nätt/liten baktill. Snyggt.
View attachment 401802
View attachment 401802
Lätt hoj? Det passar rätt bra in i helheten, trots så nätt/liten baktill. Snyggt.
Det där har du fått till bra! Perfekt vinkel på baken. Lägg upp fler bilder från olika vinklar
Hehe.. do it! ��
Efter en hård dag ute i trädgården,lura jag en stund i soffan. Fen åskar det idag med.,titta ut och där står det två TLR o mullrar haha. Slowfinn och J-bone. Nu rinner det blod från den blodade tanden.
Fina maskiner det där. kul med en visit med TLR maskiner.
Ni hann ju försvinna innan jag kom ut med kameran när ni åkte.
Nästa gång blir det kaffe med dopp här på uteplatsen ,innan ni besöker Rosenhill.
View attachment 401802
You sexy mother fucker ! Blir det inte lite hårt runt "paketet" inte mycket stoppning där inte! Men den ser galet rå ut och snabb!
Danke!! Hade inte monterat sadeldynan på bilden.. nu finns det iaf något som skonar rumpan.... ska svetsa lite i swingen samt bygga upphängning till dämparna.. sen lite dekaler så e hon klar!
Var ska du fästa upphängningen?
Jag har mina blinkers sitter på nummerplåten, små söta blinkers, problemet är att dom blinkar i 180! Då säger dom som vet du måste byta relä, då säger jag fixa det då, då säger dom att det gick inte så bra, då säger jag, skit samma! Visst går det att fixa, mäta osv vet inte säkert att dom är godkända, köpta på eBay View attachment 401784
Innan hade jag original blinkers men dom stack ut så pass att dom blev i princip uppbrända!View attachment 401785
Någon som har bra tips på var eller hur man kan snygga till bitubo dämparen? Fjädern har börjat släppa färg och den har börjat rosta en del.
Någon som har bra tips på var eller hur man kan snygga till bitubo dämparen? Fjädern har börjat släppa färg och den har börjat rosta en del.
De undrar ja åsså, för jag har exakt samma bekymmer... Ser för jävligt ut på ett par ställe...
Känns inte som att jag ska inhandla en bitubo-dämpare?
Jag har haft min i typ 10 år och den ser fortfarande fräsch ut.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|