eisbaer skrev:Naa.. jag skulle nog stå ut med 12-13 papp.. fast jag tror inte jag hamnar under 25..
Fast iofs, de är ju inte speciellt dyra? Typ 70 papp för en 98a? Kanske inte spelar nån roll..
eisbaer skrev:Naa.. jag skulle nog stå ut med 12-13 papp.. fast jag tror inte jag hamnar under 25..
eisbaer skrev:Fast iofs, de är ju inte speciellt dyra? Typ 70 papp för en 98a? Kanske inte spelar nån roll..
J-Bone skrev:En fin -98 ska du kunna få för 60 - 65K ! En -00 för 75 - 85K.
eisbaer skrev:Men en 98a har inga barnsjukdomar eller andra fel?
J-Bone skrev:Hmm... funderar fan på att göra det själv till vintern kanske, så jävla läcker.
Jahaja, ni tycker det är dyrt med 5500 respektive 9000 ??
Jag betalar 17 flak hel/hel.
Pappsen skrev:Vad är det du funderar på att göra till vinter (mer än att längta till sommarn) Vilka mods? Intrycket borde bli ballare om man sänker fram lite men hur är det med väg egenskaperna? Har du sett nån med lägre kåpor än orginal, verkar det fränt??
J-Bone skrev:Det är bara en fundering, men jag tänkte kanske ta mitt eget råd till Eisbaer (om inte han tänker göra det) och fixa krashisar, lacka som Yoshi superbiken på bilderna och halvförsäkra.
Men det är ju TLRR´s idé egentligen, han bygger en riktig YoshimuraTLR superbike replica !! Fett! Jag tänkte åka ner till honom och kolla på bygget i helgen om vädret skärper till sig.
eisbaer skrev:Och du är 49 år gammal och bor i Sherwoodskogen?
J-bone, nää jag skulle få ångest och va rädd för att köra, jag kör tom helförsäkring på min motard.
Pappsen skrev:Det tycker jag. Harkel, harkel. Kanske kan vi fixa ett pangpris om vi beställer flera. Tror ni Rhencullen har dessa. jag tror det.
Felix skrev:Jag är 25 och bor i Göteborg
Felix skrev:Susab, ringde bara och frågade vad det skulle kosta, priset var ju bra så jag tecknade direkt,
och det går ihop skönt att ekonomin inte blev värre lidande!
Året innan var försäkringen 500 billigare så nu är det ju dyrare...
eisbaer skrev:vaaaaa.. den är ju specialklassad där?? 50000/år
Felix skrev:hmm inte för mig verkar det som... fast den kanske är det nu?? jag har ju haft försäkring hos dem i 2 år?
en röd:J-Bone skrev:En till:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |