eisbaer skrev:Den var specialklassad enligt Arvid på Susab, 50 lök.
Bilsport tyckte jag skulle ringa nån annanstans, härligt.
eisbaer skrev:Den var specialklassad enligt Arvid på Susab, 50 lök.
Bilsport tyckte jag skulle ringa nån annanstans, härligt.
Trygghansa, 32 papp hel, 20 halv
eisbaer skrev:LF: 30/19
J-Bone skrev:Kolla ! 19 för halv/hel ger under 10 halv/halv !
Det är ju taget, eller?
eisbaer skrev:Näe, var lika dyrt me halv halv =( Blir ingen sådan än på ett tag
Pappsen skrev:Tjena igen grabbar. Fick rött kort förra veckan vilket förklarar min frånvaro. Hur många mullermaskiner kommer till träffen i Kristinehamn på långfredagen. Förra året var det ca 5-700 hojar där!! Jag utgår från Karlstad om nån är sugen...
yates skrev:det verkar ju vara en hel del kunnande här på tl tråden, så det är kanske någon som kan hjälpa mig.
jag har satt på gpr slip-on på min raptor (tl-motor). har en fråga gällande dem. när jag släpper gasen o ibland när jag ska växla blir det ganska duktiga avgasknallar. är det någon fara, normalt eller ska det vara så?
pratade dessutom med bo på claessons i bromölla. han sa att de inte kunde mappa om min insprutning, deras grejor funkade bara till tl. kan det stämma? eller är han bara ointresserad för att jag inte köpt hojen av honom?
TL-motorn
Felix skrev:Skall åt andra hållet med hojen tror jag, satan också.. hade varit på om det inte varit så att jag skall spendera påsken med damen! Se till att sprida ordentligt med välljud!!!!
KaZ skrev:Suck...
damen före bågen???
jahaja, en förlorad broder...
Felix skrev:Jag skall iväg med både dam och hoj... men däremot inte till Karlstad, fast det låter onekligen lockande...
JAg är inte så hunsad faktiskt
Pappsen skrev:Tjena igen grabbar. Fick rött kort förra veckan vilket förklarar min frånvaro. Hur många mullermaskiner kommer till träffen i Kristinehamn på långfredagen. Förra året var det ca 5-700 hojar där!! Jag utgår från Karlstad om nån är sugen...
J-Bone skrev:Tjenare! Lång tid på utvisningsbänken där, hehe.
Vilket datum är det långfredag?
Kul fråga faktiskt men om du inte skämtade det så är det Fredagen den 18/4 Hoppas och tror att Pappsens båge är klar till dess. Antar att det kommer att träffas en massa på bikstreet vid 9-10 tiden, låt oss hoppas på lite värme!!
Tjusig avatar förresten!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |