TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

Majk

Guest
J-Bone skrev:
Brukar köra med paypal, men just den här grejen använde jag visa för... är lite tveksam till att använda kortet annars men de kändes seriösa och deras sajt kör https (krypterat) :)

Okej men hur funkar paypal då ?
Va inne nyss på Tl-planet och letade efter undertail-tråd , finns det nån sån ?Vill ju se massor av olika undertail innan man bestämmer sig.
Rearsets är det fotpinnar ?
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Majk skrev:
Skulle ha köpt en till mig å, pröjsar du med paypal eller visa ? Jag måste nog fixa mitt visa, verkar inte som jag kan handla utomlands.

Använd inte ditt vanliga kort. Hos t.ex Föreningssparbanken kan man använda en tjänst som gör att man betalar med ett "tillfälligt" kort.
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Majk skrev:
Okej men hur funkar paypal då ?
Va inne nyss på Tl-planet och letade efter undertail-tråd , finns det nån sån ?Vill ju se massor av olika undertail innan man bestämmer sig.
Rearsets är det fotpinnar ?

gå till www.paypal.com och registera ett konto så förstår du snart hur det funkar.

Det finns massor med undertail trådar på TLP, har gjort en sökning?

Rearsets är fotpinnsatser ja.

Du kan se några olika till TL HÄR!
 
Last edited:

Majk

Guest
J-Bone skrev:
gå till www.paypal.com och registera ett konto så förstår du snart hur det funkar.

Det finns massor med undertail trådar på TLP, har gjort en sökning?

Rearsets är fotpinnsatser ja.

Du kan se några olika till TL HÄR!

Det är hatten av för dig :tummenupp , jag har aldrig gjort en sökning men då ska jag göra det nu.Det är dags att regga sig på paypal nu för det ska handlas en del till våren :tummenupp .
 

Majk

Guest
WestW skrev:
Använd inte ditt vanliga kort. Hos t.ex Föreningssparbanken kan man använda en tjänst som gör att man betalar med ett "tillfälligt" kort.

Försent det gick att betala med mitt visa....så nu är det en mini TLR på väg till mig :rofl
Tack för upplysningen :tummenupp
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Majk skrev:
Försent det gick att betala med mitt visa....så nu är det en mini TLR på väg till mig :rofl

Och en penisförlängning och en massa porrleksaker och annat som dom som snott ditt VISA kort nummer beställt åt dig :tummenupp ;)

Kika på det där med "engångs" VISA till nästa gång, verkar vara en bra tjänst om man vill handla säkert på nätet. :tummenupp
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Majk skrev:
Det är hatten av för dig :tummenupp , jag har aldrig gjort en sökning men då ska jag göra det nu.Det är dags att regga sig på paypal nu för det ska handlas en del till våren :tummenupp .

Hähä, du är också fast i mod-träsket nu :hihi
 

Majk

Guest
J-Bone skrev:
Hähä, du är också fast i mod-träsket nu :hihi

:D Japp nu sitter vi i samma båt :tummenupp Va det denna undertail som du länkade mig på Tl-planet ?(bilden kommer ju längst ner )

Tänkte handla en sådan när jag får råd , men jag föröskte se om Extreme Grapic hade nån återföräljare på denna sida kontinenten, vet du ??
Vilka bestämmelser är det på blinkerglaset (färg) på bilprovningen , för jag antar att det blinkar orange även med ofärgade glas.
Hade lite svårt att förstå skillnaden på undertray ,undertail men jag fattade att det va en undertail jag är ute efter :tummenupp

Tänk när Greta ser ut så :rullandeu (döpte hojen efter den enda tjejen i hela världen som bor i ett pepparkakshus, vilket betyder att min Tiller är one of a kind :rofl )

Varför finns det inga TLR från -02 -03 i sverige ?? eller finns det ??
 

Bifogat

  • undetail topgun snettbakifrån.jpg
    undetail topgun snettbakifrån.jpg
    69.9 KB · Visningar: 107
  • undertail topgun bakifrån.jpg
    undertail topgun bakifrån.jpg
    63.2 KB · Visningar: 100
Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
tl1000larsson skrev:
Har du någon schysst bild/er på din hugger?

Kanonlänk till fotpinnssatserna :tummenupp

hugger_left.jpg


Ska bygga en TL-sajt nån gång när jag får tid, tills vidare slänger jag upp lite grejer då och då, som rearsets-sidan. :öl
 

Majk

Guest
Börjar för övrigt bli tveksam till Hugger ( som jag har tänkt köpa), jag menar mer rent än undertail utan hugger kan det inte bli :tummenupp

Finns det några fördelar med Hugger ?
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Majk skrev:
:D Japp nu sitter vi i samma båt :tummenupp Va det denna undertail som du länkade mig på Tl-planet ?(bilden kommer ju längst ner )

Tänkte handla en sådan när jag får råd , men jag föröskte se om Extreme Grapic hade nån återföräljare på denna sida kontinenten, vet du ??
Vilka bestämmelser är det på blinkerglaset (färg) på bilprovningen , för jag antar att det blinkar orange även med ofärgade glas.
Hade lite svårt att förstå skillnaden på undertray ,undertail men jag fattade att det va en undertail jag är ute efter :tummenupp

Tänk när Greta ser ut så :rullandeu (döpte hojen efter den enda tjejen i hela världen som bor i ett pepparkakshus, vilket betyder att min Tiller är one of a kind :rofl )

Varför finns det inga TLR från -02 -03 i sverige ?? eller finns det ??

Det är gruppköp på TLP på den undertailen, eller om det kanske är gjort redan... ?

Vi var några som köpte extreme graphics från Rhencullen i England så de borde kunna ta hem en åt dig annars... :tummenupp

Vet inte om den kommer med röda eller gula dioder för blinkersen faktiskt...
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Majk skrev:
Börjar för övrigt bli tveksam till Hugger ( som jag har tänkt köpa), jag menar mer rent än undertail utan hugger kan det inte bli :tummenupp

Finns det några fördelar med Hugger ?

Huggern är bl a för att skydda undertailen! Det blir ruskigt skitigt och lacken kommer att bli skadad av grus och skit om du inte har en. Och sen är det "inbyggt" kedjeskydd också så du kan dumpa den fula plastbiten.
 
Last edited:

Majk

Guest
J-Bone skrev:
Huggern är bl a för att skydda undertailen! Det blir ruskigt skitigt och lacken kommer att bli skadad av grus och skit om du inte har en. Och sen är det "inbyggt" kedjeskydd också så du kan dumpa den fula plastbiten.

Jo det räckte med att jag satt å skrev det medelandet så hann du ladda upp en bild på din hugger :tummenupp Grymt snygg.
Är det kålfajberlook eller äkta ?
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Majk skrev:
Jo det räckte med att jag satt å skrev det medelandet så hann du ladda upp en bild på din hugger :tummenupp Grymt snygg.
Är det kålfajberlook eller äkta ?

Endast äkta kulfiber på min moppe ;) Tycker själv att "look" ser gay ut, hehe. :hihi
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Bättre bakbroms på TLS

Tycker den går så trögt. Har smörjt upp den men jag skulle vilja ha mkt bättre klipp i den. (bra när man slangar) Van med den jag hade på min Duke och den behövde man bara nudda lite med tån.

Några tips?
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
J-Bone skrev:
Huggern är bl a för att skydda undertailen! Det blir ruskigt skitigt och lacken kommer att bli skadad av grus och skit om du inte har en. Och sen är det "inbyggt" kedjeskydd också så du kan dumpa den fula plastbiten.


Jag har viserligen min för att skydda min Öhlins dämpare... :)

Men, Majk, det kanske är snyggare utan, men f*n så mycket mer praktiskt med. Och så den som J-Bone har är förbannat snygg irl. :)
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
PutteLiten skrev:
Jag har viserligen min för att skydda min Öhlins dämpare... :)

Natürlich... :tummenupp
Det sitter ju förvisso en gummistänklapp där original som skyddar den annars men en hugger är ju bättre, och snyggare! :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top