PutteLiten
Twins have more fun
Vi är på samma linje Majk.
Hehe! Ja, jag bor i Umeå!! Det är klart, med norrlänska mått så ligger ju Västerås nästgårds!!Majk skrev:Ap Ap pizzerian ligger inte långt ifrån Öltunnan eller ?Jag bor i Västerås vart bor dyyye ?
Vee-twn skrev:Hehe! Ja, jag bor i Umeå!! Det är klart, med norrlänska mått så ligger ju Västerås nästgårds!!
Majk skrev:Då läruu bara ta syykkelen som vi seger i norr
Ja Benet det är för mycket OT men vi är ju fulla som faaan ....detta kan styras om du är MODERATOR för ett forum.... känn kompisandan nu så dyy inte plir arger
Nä, Majk... Du är inte förvirrad, Du är fullerMajk skrev:FÖR ÖVRIGT så har jag inte kännt en starkare LOJALITET än TL-LOJALITETEN eller ? finns ju gixxer-trådar mm men ingen som fått starkare respons än denna tråden ? är jag fel ute ? VI ÄR BÄST.
Varför la dom ner TL-produktionen Jag är förvirrad.
Majk skrev:FÖR ÖVRIGT så har jag inte kännt en starkare LOJALITET än TL-LOJALITETEN eller ? finns ju gixxer-trådar mm men ingen som fått starkare respons än denna tråden ? är jag fel ute ? VI ÄR BÄST.
Varför la dom ner TL-produktionen Jag är förvirrad.
J-Bone skrev:fanns inte resurser att rejsa både gixxer750 och tlr i wsbk och de valde att satsa vidare på gixxern som de ju utvecklat sedan 85. därför har den inte uppdaterats nämnvärt sedan releasen och det är rätt länge för en hoj som inte uppgraderats att säljas i 6 år (i USA, bara 3 år i sverige). men det finns verkligen en kult kring dessa hojar och motorn är fortfarande kanske den bästa/starkaste i klassen.
Majk skrev:Jag tackar för det uttömliga svaret ( positivt menat).
En annan sak : När jag höjt min Tiller 6mm bak ....ska jag sänka den 10mm fram jag såg ett inlägg från Putteliten i en annan tråd där vi bråkade om tillern va ett järspett ( negativt ) som bara ville rakt fram i kurvorna ( TLR:en ) ?
Jag har nu skrivit en förfrågan till Swedie , så bli inte förvånad om du får vissa förfrågningar J-Bone.
Jag skrev även att du kunde få fler "alt" på "Med :Moderatorer" som du antigen väljer själv eller vi röstar fram på denna tråd ..är du mee (08-språk )
Själv är man 021 ) som hjälper dig hålla ordning på Forumet....(kan vara bra som reserv ifall du sticker utomlands)....vilket verkar hända ibland
Obs jag varken kan eller förtjänar att vara med:moderator ... ty jag har inte tid( när man bygger sig ett nytt hus) låter ego men jag vill vara Utanför en poll om det blir så, det finns mycket folk på denna tråd som ställer upp, (det BÖR vara minst 2)
/Majk
-[stiXen]- skrev:Jaha då har man kommit hem från att ha varit i Spanien i 2 Veckor med hojen.....
Majk skrev:Startar härmed en MSN:Messenger lista alt Icq eller:
Robban_C skrev:Men hallå!
Är det verkligen _ingen_ som har info om turbo på TLR? Jaja, får väl nöja mig me datt åka med den som den är då. Snyft.
Robban_C skrev:Men hallå!
Är det verkligen _ingen_ som har info om turbo på TLR? Jaja, får väl nöja mig me datt åka med den som den är då. Snyft.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|