Robban_C
Gubbfan åker knarr!
Håller iofs med, det är svårt/hopplöst att hitta mekfakta i tråden.Twosaint skrev:... man orkar ju inte gå tillbaka och söka skiten i tråden för den innehåller så mycket dynga att man skulle kunna gödsla en hel åker, skulle kunna fått ett eget forum snart där nån skulle kunna lägga upp all vettig och nyttig information nån som tycker jag har fel/rätt ?
En svensk TL-klubb har vi diskuterat, det blev inget.
Ett separat forum har vi också diskuterat, det blev inget.
Kan detta vara nåt då:
En website med mektipsen. En sajt där vi kan lägga upp mektips och söka efter problemlösningar men inget regelrätt forum (kan ju komma i andra hand så att säga).
Typ lite simplare och enklare än ett regelrätt forum. Då kan vi använda den här tråden till lite diversesnack istället. Typ träffar och allmänt TL-snack.
Det behöver ju faktiskt inte vara så superavancerat. En enklare databas, Access duger gott i det här fallet. Exekveringsmiljö får ju vara beroende av vem som hackar. Själv föredrar jag .net och C# men det är ju jag det.
Jag hackar ihop det om nån håller med plats hos en ISP (och alla accepterar att jag har mycket att göra = det tar ett litet tag).
Hade vi inte nån här som jobbar på en ISP? (J-Bone?)
Hur snor vi åt oss en bra webbadress utan att pröjsa för oss?
Kom med kommentarer i ämnet.
Kan också nämna att jag har satt sågen i kåpsetet. Nu jä*ar!