WestW
.
gsxr1200 skrev:Någon här som vet vart man kan hitta tb synkning i skrift? Har försökt att ladda ner videon på jiffypark men det går inte att få med slutet.
Ladda ner manualen från Jiffypark då. Där har du det på engelska.
gsxr1200 skrev:Någon här som vet vart man kan hitta tb synkning i skrift? Har försökt att ladda ner videon på jiffypark men det går inte att få med slutet.
Dr.EVIL skrev:Nån som har tailrisers på sin TL 1000r? Vart har ni skaffat dem ifrån i så fall
SENSEI skrev:.. på väg mot ny säsong.. på väg mot ny hoj...
Som det ser ut nu så betalar mitt försäkringsbolag för dåligt för att jag ska repa upp min hoj. Budgetten håller inte på långa vägar....
Kommer att få ut knappa 50 ooo när självrisken är dragen.
Så nu har jag då tittat lite på andra hojar... har en del objekt på gång.
1. TLR 98 röd. ca 50 k
2. mille 99 03ans motor. ca 50 k
3 en Gsxr 750 99a ca 50 k
Jag ska kolla närmare på dessa innan något beslut kommer...
Ps. Om det inte blir tllr som nästa hoj så har jag en pc2a över.....
bud
¨Tjena Sens jag tar ju dina mullerburkar och ska kolla ekonimin om det går ihop så tar jag kanske din pc2 åckså
tlmartin skrev:Nu finns det ingen
Återvändning mina fälgar är slipade och grundmålade sen kommer det svåra att hitta rätt nyans av mörkblå färg men det kommer att bli bra bara man kommer till skott.Ha det tills dess
Ps GOTT NYTT HOJÅR PÅ ER ALLA
Fredde83 skrev:Ojojoj, va man kan ha fel. Skulle montera mina nya Akrablås, tänkte att det skulle bli en dans på rosor. Börjar montera av orginal blåsen, bryter en insextsnyckel. Huvudet fastnar i ena bulten till fotskyddet. Jaja jag testar att montera med det kvar. Jodå det ska gå bra. Men när jag ska ha på upphängningen som jag fick till så passar den inte!!! Vinklen på hålen blir helt fel. Så de går inte hänga upp blåsen!! Börjar anta att jag ska lämna hojen i orginal skick nu.
Jaja var bara tvungen och skriva av mej lite.
SENSEI skrev:Som det ser ut nu så betalar mitt försäkringsbolag för dåligt för att jag ska repa upp min hoj. Budgetten håller inte på långa vägar....
...
RacerX skrev:Jag o "Ricken" beställde kolfiber "huggers" från staterna i höstas till våra TL1000S, men tyvärr blev det fel vi fick...
På etiketten står det att den ska passa "R/FEN TLS/R YZF1" men TLS passar den verkligen inte... även om den är riktigt snygg, så känns den lite dyr för att bara ha i bokhyllan!
Så jag skulle vara oändligt tacksam om någon här kunde hjälpa mig "gissa" vad för hoj den ska vara till!!
Tror ni den skulle kunna passa en TLR??
Länk till Etiketten
VA!?WestW skrev:Skulle det visa sig att den passar till Gixxer 03 är det bara att hojta till så är nog jag intresserad att köpa den.
RacerX skrev:VA!?
har du avvikit in på den "mörka sidan"...!!! Ingen vinkel mellan cylindrarna! Dessutom 4 st! Fy scchäms!
Tack iaf! Ska komma ihåg dig om den passar Gixxern'
(jag ska mäta avståndet mellan fästena på "huggern" så lägger jag upp det sen igen, är rätt nyfiken om den passar TLR... har för mig att kedjeskyddet är längre på den? )
RacerX skrev:Jag o "Ricken" beställde kolfiber "huggers" från staterna i höstas till våra TL1000S, men tyvärr blev det fel vi fick...
På etiketten står det att den ska passa "R/FEN TLS/R YZF1" men TLS passar den verkligen inte... även om den är riktigt snygg, så känns den lite dyr för att bara ha i bokhyllan!
Så jag skulle vara oändligt tacksam om någon här kunde hjälpa mig "gissa" vad för hoj den ska vara till!!
Tror ni den skulle kunna passa en TLR??
Länk till Etiketten
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar