Chiefen skrev:NÅn som är intresserad av gruppköp av Bitubodämpare till TL?? Tänkte slänga ihop en beställning ganska snart!
Priset låg i december på 530$ ink frakt på 44$.
Vid beställning på minst 4 dämpare går priset ned 5% (räknat utan frakt)
Priset borde vara detsamma. Om intresset finns så kollar jag upp om det har skett någon förändring.
hocke skrev:jag är med
twinner skrev:Jag vill INTE vara med.jag är förbannad på Suzuki.
Ricken skrev:Titta in på den här. Och sen vill jag ha kommentarer, masser med dåliga om vad jag ska ändra och några som säger Bra
Bilden
Ricken skrev:Tanken är att ett demo par ska göras på fredag förhoppningsvis, sen ska det monteras på vee twn:s cykel om kanske 2 v. Därifrån får jag se vad som behöver göra om.
Jag skrotade det övre fästet... Har liksom tänkt att det ska hålla ändå Kanske ska tänka om lite där. Men det är snyggare utan...
Sitter hålen lika på R-en?
Jag har funderat på att göra om texten TL och lägga till ett S, kan bli för plottrigt.
Om ni har nåt som ni tycker ser konstigt ut så säg till. Det kan hända att jag har tittat på dom FÖR många timmar. Man kan missa något.
Just det, nu så är det så att hålen längst ner längst in är samma mått som original. Så man kan bara flytta uppåt bakåt.. Är det dumt gjort? Finns det nån som behöver flytta neråt framåt??
Ricken skrev:Sitter nu och funderar på det, tanken från början var att man skulle kunna sätta i original pinnarna i dom och köra, men det lutar att man svarvar runda till helt enkelt... tråkigt kanske men enklast.
twinner skrev:Sluta fresta mig...please...
Kanske är dags för nogan att fixa ett gruppköp på racepinnar?
Chiefen skrev:J-Benet!
Vart var det du köpte dina speglar nu igen? Fan, jag kan inte komma på något bra sätt att montera mina så att jag åtminstone ser en cm utanför mina axlar. Dessutom vill jag ju ha ett fäste som passar och inte nån halvlösning som jag har nu!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|