Corbalin
När blir man oskuld igen?
inga knallar vad jag har märkt hittills!
men ok, tack för dom orden! kanske kan sluta oroa mig nu då!
men ok, tack för dom orden! kanske kan sluta oroa mig nu då!
Macke skrev:Det finns en del tjat om det tidigare i den här tråden... Bara att söka igenom...
Har för mig att det är 600, 1200, 1800, 2400, osv...
TLRR skrev:Jo man får justera lite. men är nöjd.En fråga,hur monterade du dina"Dzus" D-ringar. Hela fästet bakom kåpan(så bara popnitarna syntes eller på framsidan så fästet syntes) Hoppas du förstår vad jag menar
TLRR skrev:Provar med en bild jag tog
TLRR skrev:Jag har en rulle silvertejp,funkar till allt Tack för tippsen,jag förstod nästan det men var inte säker.Synd att du ska sälja din hoj,för den är läcker. Har du något tipps om små lysen som man sätter i kåpan direkt istället för orginallyktan ?
Pappsen skrev:Pappsen gjorde sin första wheelie av klass. Fann ut att om jag sätter mig mer upprätt och tröckte ned framgaffeln och kanske satte mig lite extra hårt samtidigt som jag gav gas... Upp, riktigt buslätt, farligt lätt faktiskt men med lite bakbroms så fan ficka jag växlat och en riktig wheelie blev född fast jag höll på at skita på mig..´Fick ont i handlederna efter alla misslyckanden men när man fick det till så gick det bra. Ned slaget var inga bekymmer iaf.
I morse på väg till jobb tvekade jag lite och framgången uteblev. Men nu jävlar skall jag tröcka te rekordeligt. Skulle behöva nån som kan slanga bra här i oslo, anyone anyone??
jimler skrev:Har väl säkert stått tidigare i tråden men 29 sidor orkar jag inte läsa
Skulle gärna vilja veta lite mera om tl1000s och tl1000r, är personligen väldigt sugen på en av dessa
Så vad ska jag se upp med och vad är rimligt pris??
Allt är av intresse vill veta allt Hur är körställningen, vrid allt allt allt mums säger jag bara
/Jimler
303 skrev:Hejdå TL1000R, vi har haft många roliga år tillsammans men nu är det dags att gå vidare. Kanske är det en SV650 som står på tur? Hmm.. vi får väl se
303 skrev:Hejdå TL1000R, vi har haft många roliga år tillsammans men nu är det dags att gå vidare. Kanske är det en SV650 som står på tur? Hmm.. vi får väl se
TLRR skrev:Putte Liten: Välkommen till klubben för de hårda grabbarna.
Är det någon som har koll på vilka färgkoder det är på en BLÅ/VIT TLR ? BEHÖVER DOM
Vee-twn skrev:
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |