Jaha, då sitter man här ute i skogen.
Håller på och mekar för fullt. Efter ett jävla slit lyckades jag få dit Bitubon om än dock till kostnad av en massa skav och repor
Det där med att plasta in den funkade inte bra alls för mig då skiten bara åkte av ändå.
Hjulen är bortplockade och är hos en verkstad och blir strippade. De ska in på pulverlack imorgon. Var tvungen att beställa lite nya packningar och smeck eftersom de inte är gjorda för att ta av/sätta tillbaka.
Håller även på att fundera ut ett nytt montage för mina TLR passagerarpinnar till mitt Yoshi highsystem. S pinnarna passar inte bra samt är fula som stryk!!
Jag kan villigt erkänna att jag bara har stött på problem med hojen den här gången och är allmänt less. Man saknar vissa verktyg, dålig belysning, ingen värme samt att jag lyckas slarva bort skruvar och pinaler.
Dessutom är det en massa grejor som behöver tillverkas i Aluminium. Jag har helt enkelt inte tid att fixa allt. Så för min del ser säsongen ut att börja efter alla andra har kört premiären
Sitter tyvärr på modemuppkoppling här i mörkaste småland men jag lägger väl upp nån bild på vraket när jag kommer hem till Mölndal!?
Edit: "S pinnarna passar inte bra samt är fula som stryk!!" Ja, ni ser ju själva. Det är ju då självaste fän att man inte ens kan använda riktig svensk grammatik. Visserligen har man ju sett tusen ggr värre meningsuppbyggnader ifrån helsvenskar på det här forumet (iofs inte i den suveräna TL-tråden). Jag är ju bara hälften svensk ju..häh så jag borde ju få dispens......skojar bara....retar mig på mitt eget språkbruk bara, inte meningen att dizza någon här inte!