Psychobiker skrev:Robban_C>>Nop, går inte att göra nått detektivarbete tyvärr. Skall höra mig för hos nån suzukiverkstad, det kanske vet.
Tack iallafall.
För övrigt vill jag ha ett par fälgar som dessa![]()
Twosaint skrev:Jag har en garagepolare som har en TLS med tanken uppe, ser man det då eller måste man plocka ner mer ? tänkte jag kan ju kika åt dig isåfall.
Visst!Vee-twn skrev:Får man fråga varför du har TLR passagerarpinnar?
Psychobiker skrev:Tack för tanken, men man måste skruva bort själva kylvätskefördelaren, eller vad man nu skall kalla den, och den sitter under förgasaren, som sitter under luftburken. Så det är säkert 2 timmars jobb att kolla det, så det är nog inte aktuellt, men som sagt, det var sjysst i allafall
/Pajje
japp jag målade dom själv jag hoppas att det håller vanlig sprayfärg och klarlacken är så kallad fälgklarlack.Vee-twn skrev:Ser ju finfint ut det där! Vad är det för däck? Lackade du dem själv eller?
Jag har allvarliga funderingar på att lacka mina fulgula i någon annan färg. Troligast svarta eller mörkt grå
Tackar tackartwinner skrev:Vackert![]()
Chiefen skrev:Är jag jävligt trög nu? Har TLS en förgasare? Det är ju insprut på den ju!??
lille rille skrev:armen och handen är på väg att bli bra nu men det blir nog inte så mycket
åka hoj av i sommar.![]()
Hoj Jocke skrev:Nu är din gamla hoj klar efter lite ombyggnad av bakdelen![]()
Och lite till!
min TLS går svalt när den körs lugnt, däremot så håller den tempen väldigt bra när man kör lite mer aktivt, även på sommaren.Mingves skrev:Killen som har hojen idag säger att den går lite kallt, därför har han satt en pappskiva framför kylet. Pratade med BIKE i THN och de säger att det gått ut en service fix på kyl nånting ang detta? Är det något som ni vet något om ???.
Hoj Jocke skrev:Tja Lille rille!
Skönt att höra att du är bättre i armen!
Nu är din gamla hoj klar efter lite ombyggnad av bakdelen![]()
Och lite till!
tlmartin skrev:Kom på en sak nu när det snart är besikning i faggorna har TLS kedjeskydd orginalmonterat för jag har inget har aldrig haft nåt.
Ha det tills dess![]()
![]()
Tyvärr tror jag han hade alltid skivan där för rätt tempRacerX skrev:min TLS går svalt när den körs lugnt, däremot så håller den tempen väldigt bra när man kör lite mer aktivt, även på sommaren.
Men nu när det knappt är +grader så får jag också ha papp för kylaren... inget stort problem (hoppas jag), det bli lagom när väl temperaturen går över 10-grader...
tlmartin skrev:Rått phett grymt
![]()
Ja det kunde väl man ge sig fan påTwosaint skrev:japp det har den, och dom brukar gnälla på det...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |