Psychobiker skrev:Robban_C>>Nop, går inte att göra nått detektivarbete tyvärr. Skall höra mig för hos nån suzukiverkstad, det kanske vet.
Tack iallafall.
För övrigt vill jag ha ett par fälgar som dessa
Twosaint skrev:Jag har en garagepolare som har en TLS med tanken uppe, ser man det då eller måste man plocka ner mer ? tänkte jag kan ju kika åt dig isåfall.
Visst!Vee-twn skrev:Får man fråga varför du har TLR passagerarpinnar?
Psychobiker skrev:Tack för tanken , men man måste skruva bort själva kylvätskefördelaren, eller vad man nu skall kalla den, och den sitter under förgasaren, som sitter under luftburken. Så det är säkert 2 timmars jobb att kolla det, så det är nog inte aktuellt, men som sagt, det var sjysst i allafall
/Pajje
japp jag målade dom själv jag hoppas att det håller vanlig sprayfärg och klarlacken är så kallad fälgklarlack.Vee-twn skrev:Ser ju finfint ut det där! Vad är det för däck? Lackade du dem själv eller?
Jag har allvarliga funderingar på att lacka mina fulgula i någon annan färg. Troligast svarta eller mörkt grå
Tackar tackartwinner skrev:Vackert
Chiefen skrev:Är jag jävligt trög nu? Har TLS en förgasare? Det är ju insprut på den ju!??
lille rille skrev:armen och handen är på väg att bli bra nu men det blir nog inte så mycket
åka hoj av i sommar.
Hoj Jocke skrev:Nu är din gamla hoj klar efter lite ombyggnad av bakdelen
Och lite till!
min TLS går svalt när den körs lugnt, däremot så håller den tempen väldigt bra när man kör lite mer aktivt, även på sommaren.Mingves skrev:Killen som har hojen idag säger att den går lite kallt, därför har han satt en pappskiva framför kylet. Pratade med BIKE i THN och de säger att det gått ut en service fix på kyl nånting ang detta? Är det något som ni vet något om ??? .
Rått phett grymtHoj Jocke skrev:Tja Lille rille!
Skönt att höra att du är bättre i armen!
Nu är din gamla hoj klar efter lite ombyggnad av bakdelen
Och lite till!
tlmartin skrev:Kom på en sak nu när det snart är besikning i faggorna har TLS kedjeskydd orginalmonterat för jag har inget har aldrig haft nåt.
Ha det tills dess
Tyvärr tror jag han hade alltid skivan där för rätt tempRacerX skrev:min TLS går svalt när den körs lugnt, däremot så håller den tempen väldigt bra när man kör lite mer aktivt, även på sommaren.
Men nu när det knappt är +grader så får jag också ha papp för kylaren... inget stort problem (hoppas jag), det bli lagom när väl temperaturen går över 10-grader...
tlmartin skrev:Rått phett grymt
Ja det kunde väl man ge sig fan på man får väl tillvärka nåt av en ölburk eller såTwosaint skrev:japp det har den, och dom brukar gnälla på det...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|