twinner skrev:Det skulle passa fint på din röda:=) go for it!!
Skulle haft tag i någon som är grym på Photoshop. Och sett hur det blir först bara
twinner skrev:Det skulle passa fint på din röda:=) go for it!!
Fredde83 skrev:Skulle haft tag i någon som är grym på Photoshop. Och sett hur det blir först bara
Fredde83 skrev:Snyggt! Är själv sugen på att göra något med fälgarna. Men vad vet jag inte riktigt, kanske svarta
TLRR skrev:Svarta fälgar börjar ju bli så vanligt,så det är trist.
kanske en mörkare grå silver,likt titan skulle vara snyggt
Vad vet jag.
Nu är ju jag inget photo expert men nåt sånt här blir det.Fredde83 skrev:Det har du rätt i. Måste fixa nån ps bild o låta smaka på de Viktiga beslut ju.
tlmartin skrev:Nu är ju jag inget photo expert men nåt sånt här blir det.
jag snodde din bild på föregående sida hoppas att det inte gjorde nåt
Japp det såg bra ut men inte som den här(ja ja jag är mycket nöjd)Fredde83 skrev:Tackar tackar. Jag tyckte att det såg rätt fräckt ut. Ja det tål och tänkas på
tlmartin skrev:Japp det såg bra ut men inte som den här(ja ja jag är mycket nöjd)
Hmmm det såg bättre ut med svart men dom där blinkerserna får du byta ut ändå. Kanske lite peugot eller nåt sånt här.Fredde83 skrev:Har suttit nu hela kvällen och lekt med photoshop, rätt skoj faktiskt. Och är har vi ett resultat som jag diggar själv. Och det ska föreställa guld.
Passade på att ändra färgen på blinkersglasen också.
tlmartin skrev:Hmmm det såg bättre ut med svart...
Robban_C skrev:Jag kan inte svara rent ut på hela frågan men det lär ju knappast vara meningen att dämpen eller dess linkage ska fixera svingen i sidled. Det vore nog en "simmig" fixering.
I övrigt vet jag inte. Kan iofs kolla i boken men den har jag inte här och du lär väl ha fått svar från nån annan innan jag hinner kolla det.
Men som sagt, dämpen fixerar knappast inte svingen i sidled. I så fall säljer jag knarren omgående.
twinner skrev:Ja men va fan!! Jag har manualen liggandes på skrivbordet:=) haha
Ska kolla pronto!
Det ska ju inte vara nåt mer än dom två muttrarna? allts kan man röra den i sidled när inte dämparen sitter på
twinner skrev:Ja men va fan!! Jag har manualen liggandes på skrivbordet:=) haha
Ska kolla pronto!
Det ska ju inte vara nåt mer än dom två muttrarna? allts kan man röra den i sidled när inte dämparen sitter på
Mingves skrev:kan tänka mig en R1, R6...de ni...
//M
J-Bone skrev:inga svordomar här hörru...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|