Nej fram med all infoVee-twn skrev:Sa jag att min oxå är svart?
Vee-twn skrev:Sa jag att min oxå är svart?
Rydde skrev:Med tanke på att du har en röd fin en så lär det bli några hästar extra!!!!
Du Den där undertailen som du hade till salu den är jag lite intresserad av.
Gullefjun skrev:Jag var oxå sugen på en i höstas.. provade och den kändes kanon, men försäkringskostnaden fick mig att backa. :kocko
Köpte en Tiller ist och är hur nöjd som helst
Kolla med folket i SV-tråden om du inte redan gjort det.
Fredde83 skrev:Haft fullt upp, ringer dig någon av dom närmaste dagarna!
Ja då får man ta och skaffa en PC till hojen. Snackade med killen som bänkar min hoj. Han kunde inte få rätt på den. Tydligen blev det FÖR BRA flöde med K&N filtert. Så jag fick köra in och lämna orginalfiltert. Kan detta stämma? Nu har dom haft hojen i bänk 2 dagar i alla fall.
Förresten, de körde en svart TLR på MECA Raceway idag. Någon här ifrån?
//Fredde
Rydde skrev:Två dagar!! Vad kostar det kalaset? Jag bytte till k&n filter på min och kände att det blev en rejäl skillnad jämfört med original filtret. Jag köpte en pc2a av en kille här på tl-tråden men har inte fått det att fungera det verkar helt dött. Hojen går inte att starta när den är inkopplad. Den lyser inte i dioderna heller. Det gick inte att föra över den mappning som jag hade laddat hem från nätet.Ringde till moto speed men dom kunde inte heller ge nån förklaring. Hur som helst så går den riktigt bra nu utan pc2an.Om det är nån som har nått tips på hur man kan kolla pc2an om den är trasig eller om det är jag som är inkompetent så vore jag tacksamför svar. Hörde att man kunde koppla det till nåt batteri på nåt sättför att kolla om det var helt. Mötte en kille på Gelleråsen som ochså hade en Tlr han hävdade att power commander inte har nån effekt på just Tlr motorerna så man blir ju lite förvirrad.
Rydde skrev:Det gick inte att föra över den mappning som jag hade laddat hem från nätet. Hörde att man kunde koppla det till nåt batteri på nåt sättför att kolla om det var helt. Mötte en kille på Gelleråsen som ochså hade en Tlr han hävdade att power commander inte har nån effekt på just Tlr motorerna så man blir ju lite förvirrad.
tassen skrev:Behöver snabbt en kylare till min TL S -97, blev ett rejält flöde av vätska.
sprucken inne i cellen konstaterades, så den blev att parkera.
Någon som kan sälja sin eller låna ut snabbt..??
Rydde skrev:Två dagar!! Vad kostar det kalaset? Jag bytte till k&n filter på min och kände att det blev en rejäl skillnad jämfört med original filtret. Jag köpte en pc2a av en kille här på tl-tråden men har inte fått det att fungera det verkar helt dött. Hojen går inte att starta när den är inkopplad. Den lyser inte i dioderna heller. Det gick inte att föra över den mappning som jag hade laddat hem från nätet.Ringde till moto speed men dom kunde inte heller ge nån förklaring. Hur som helst så går den riktigt bra nu utan pc2an.Om det är nån som har nått tips på hur man kan kolla pc2an om den är trasig eller om det är jag som är inkompetent så vore jag tacksamför svar. Hörde att man kunde koppla det till nåt batteri på nåt sättför att kolla om det var helt. Mötte en kille på Gelleråsen som ochså hade en Tlr han hävdade att power commander inte har nån effekt på just Tlr motorerna så man blir ju lite förvirrad.
Det ska va så drenering/viktminskning Nå vilken tizzer blir det dåStrongliquid skrev:Hörrni förresten era TL-gurus...
Vad är det för halvmåne i bakfälgen på http://www.blocket.se/view/5758826.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0
tlmartin skrev:Fredde tur att det löste sig lät konstigt det där med kn filtret .Jag bänkade min i juni med kn+burkar och det blev en bra skillnad men min bänkning kostade 1720kr
Klart att du får fråga jag fick 114,8hk och 99nm i vridFredde83 skrev:Som han förklarade för mig så pallade Ecun av att spruta in tillräckligt med bensin, han hade aldrig sett sådant flöde som jag hade med K&N filtert.
Slutnotan hamnade på 2500:- över 4h i bänken.
Dom var super att ha och göra med. La verkligen ner tid på att få rätt på det. EBOS är ju kända för att var duktiga också.
Edit: Får man fråga vad du fick ut på hjulet?
tlmartin skrev:Det ska va så drenering/viktminskning Nå vilken tizzer blir det då
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|