TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
tl1000larsson skrev:
Bidde ett par sådana här till julklapp också :tomten
PC210123.JPG

Najs, men du, tjacka Woodisar växelpet och bromspet åxå... myyycke najsare än orifginalen på bilden. :tomten
 

TLRR

Guest
tl1000larsson skrev:
Bidde ett par sådana här till julklapp också :tomten
PC210123.JPG

Så det blev inte sådana här av tomten,trodde du skulle tjacka dom som var justerbara. Men najs ändå. :fyllisar
 
Last edited:

TLRR

Guest
Beställde Galfers bakskiva som jag monterar ihop med mina framskivor.Maximal viktminskning före Bling-Bling. :)fatta! kommer kanske att se kass ut) men va F**n,då framskivorna är i gjutjärn och bakskivan i rostfritt så rostar det ju inte bak i alla fall. :fyllisar
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Stor kram till alla TL:ar där ute i mörkret.

Och God Jul till alla ägare!!
 

Rydde

Rydèn
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Tl1000r -98(Röd) Suzuki gsxr 1000 -05 Cagiva Navgator -01 2st Suzuki xn85 Turbo -84 Suzuki cs 125 -84
Fredde83 skrev:
Hej! Är du färdig med undertailen, isåfall så kan du väl fixa lite bilder på den.
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Tjena!

Satt och läste i Bike-katalogen och begagnatprisguiden. Till min fasa såg jag att en TLS 97:a ska kosta 35kkr och en 98:a 40kkr... :(
Ja ja, känns som de har dippat väldigt mycket sista året isf.. Vet ni vad TLS:erna går för nu för tiden? Det var ett tag sedan jag kollade, och det finns så få annonser ute för TLS:er..
Men bara för att förtydliga så att ni inte blir oroliga; Jag tänker INTE sälja min tiller! :D
 

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Ort
Lund
Hoj
Vitpil
Rydde skrev:
Hej! Är du färdig med undertailen, isåfall så kan du väl fixa lite bilder på den.

Är inte riktigt färdig. Men ska väl bli klar med den i veckan. O då kommer de bilder. Ojoj vad jag är sugen på att köpa galferskivorna i gruppköpet. :död

Edit: Fick ett par fotpinnar i julklapp av päronen.
dsc00009.jpg
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
RacerX skrev:
Tjena!

Satt och läste i Bike-katalogen och begagnatprisguiden. Till min fasa såg jag att en TLS 97:a ska kosta 35kkr och en 98:a 40kkr... :(
Ja ja, känns som de har dippat väldigt mycket sista året isf.. Vet ni vad TLS:erna går för nu för tiden? Det var ett tag sedan jag kollade, och det finns så få annonser ute för TLS:er..
Men bara för att förtydliga så att ni inte blir oroliga; Jag tänker INTE sälja min tiller! :D
Hopp, visste inte att du hade in Tiller, ska du sälja Tillisen då? :)
 

tl1000larsson

varför eller hur ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
BRO
Hoj
bygger på en TL1000s banhoj
TLRR skrev:
Så det blev inte sådana här av tomten,trodde du skulle tjacka dom som var justerbara. Men najs ändå. :fyllisar

Alla är inte gjorda av pengar som du Ronny :fatta!

TLRR skrev:
Beställde Galfers bakskiva som jag monterar ihop med mina framskivor.Maximal viktminskning före Bling-Bling. :)fatta! kommer kanske att se kass ut) men va F**n,då framskivorna är i gjutjärn och bakskivan i rostfritt så rostar det ju inte bak i alla fall. :fyllisar

Behåll dina bilder för dig själv tack :gnissla fan vad nice prylar du har då :Bugar kanske best att vi provmonterar fälgarna och huggern på min så kan jag kolla så att allt är ok :tummenupp

Du ronny vart köpte du pyramid C/F huggern ifrån :confused:
 

TLRR

Guest
tl1000larsson skrev:
Alla är inte gjorda av pengar som du Ronny :fatta!



Behåll dina bilder för dig själv tack :gnissla fan vad nice prylar du har då :Bugar kanske best att vi provmonterar fälgarna och huggern på min så kan jag kolla så att allt är ok :tummenupp

Du ronny vart köpte du pyramid C/F huggern ifrån :confused:


Pojken med guldbyxorna du vet. :D Nä förstår oxå att familj och övrigt kommer före än prioriteringar (stava ?) på moppen,eftersom jag nästan är singel,hör ni det tjejer ett riktigt attraktivt kap asså. :fatta! :hihi kanske jag kan spendera lite mer på onödiga prylar.

Ok ska behålla mina bilder för mig själv,men kom inte o fråga hur något skall vara eller se ut med med bilder sen (Ironi lika bra att skriva) :D

Har redan provat att det mesta passar (långnäsa smailis) :tungan

Du Lasse:Har för mig det var på S-Racing jag köpte den. skall köpa framskärm i kååålfajber där som matchar huggern. :)
Ha det bra
/Ronny.
 
Last edited:

TLRR

Guest
Fredde83 skrev:
Är inte riktigt färdig. Men ska väl bli klar med den i veckan. O då kommer de bilder. Ojoj vad jag är sugen på att köpa galferskivorna i gruppköpet. :död

Edit: Fick ett par fotpinnar i julklapp av päronen.
dsc00009.jpg

Fina fotpinnar Fredde,Blåeloxerat och svarteloxerat är förbannat snyggt ihop.
Blått är snyggt. :tummenupp
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Ricken skrev:
Hopp, visste inte att du hade in Tiller, ska du sälja Tillisen då? :)
Tiller/Tillis..?!? Well, det är en Sukka iaf! Och den tänker jag inte bli av med i första taget! :) Den är min ögonsten, och hur fin som helst! Men blev bara lite förskräckt när jag såg hur billiga de börjar bli. Men visst de börjar få några år på nacken!

Själv då? Går Tillern fortfarande bra? Eller har den blivit alltför nedtyngd av bling-bling.. ;)
 

TLRR

Guest
Min fjädring bak.... bilder kommer nästa år på min uppgraderade svarteloxerade framgaffel :drool :) Måste ju få reta J-Bone,så han vaknar och Lasse som önskar att hans TLS var en TLR. :rofl :) Men får säkert tillbaka med råge efter det här. :lol
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
RacerX skrev:
Tiller/Tillis..?!? Well, det är en Sukka iaf! Och den tänker jag inte bli av med i första taget! :) Den är min ögonsten, och hur fin som helst! Men blev bara lite förskräckt när jag såg hur billiga de börjar bli. Men visst de börjar få några år på nacken!

Själv då? Går Tillern fortfarande bra? Eller har den blivit alltför nedtyngd av bling-bling.. ;)
Min Tillis, jag hoppas den går bra, har ju inte hunnit köra så himla mycket med den sedan renoveringen, men jag kan säga att allt bling bling bara väntar på att få sällskap av mer bling bling, saknas ett antal tusenlappar innan den är som jag vill ha den.

Men den som väntar på något gott....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top