Castrol
Här ska det säkert stå något roligt...
Finns ingen här som råkar ha ett expansionkärl liggande till TL 1000S?
Vet inte om det är samma på R:en?
Vet inte om det är samma på R:en?
Haha, det var nog gubben på posten som valde ut dom.Octofinger skrev:2208945Det landade en speedohealer idag! Tack Ricken.
Lite småbögiga frimärken dock.
vet ej till 100% om man måste byta,men ja hade byt båda pga så e man på den säkra sida...De e bara va ja tycker...Suzuki TL1000R skrev:2212344Tänkte bara höra om nån sitter på fräscha lameller till en TLR -99?
Hojen har gått ca 2900 mil och det är dags att byta. Nån som har koll på om det är "normalt"? Givetvis beror det ju på körsätt men iaf.
Byter man bara lamellerna eller både lameller och mellanskivorna eller hur ser man att de är slitna och behöver bytas för det är väl inte alltid man behöver byta både och eller är jag fel ute?
Nån kan länka till en pdf med verkstadshandboken så kan du mäta plattorna om du behöver byta dom. Men det tror jag inte du behöver. Men mät dom ändå..Suzuki TL1000R skrev:2212344Tänkte bara höra om nån sitter på fräscha lameller till en TLR -99?
Hojen har gått ca 2900 mil och det är dags att byta. Nån som har koll på om det är "normalt"? Givetvis beror det ju på körsätt men iaf.
Byter man bara lamellerna eller både lameller och mellanskivorna eller hur ser man att de är slitna och behöver bytas för det är väl inte alltid man behöver byta både och eller är jag fel ute?
Ska greja det åt dig sen, orkar inte just nuAxl45 skrev:2216409kan nån ladda upp några video klipp här på sh med Tls eller R, funderar grovt på att byta nu. Har dom här hojjarna någong svaga punkter i konstruktion som man måste kolla noga efter innan köp? Sen läste jag nått om 97 tls att det var nått strul med dom, vadå?
thanks!
Har lagt in några filmer här, kolla även in på tlz så hittar du några filmer där oxå kanske.Axl45 skrev:2216409kan nån ladda upp några video klipp här på sh med Tls eller R, funderar grovt på att byta nu. Har dom här hojjarna någong svaga punkter i konstruktion som man måste kolla noga efter innan köp? Sen läste jag nått om 97 tls att det var nått strul med dom, vadå?
thanks!
den på 75mb funkar o ladda hem, klicka på den som en länk så kommer det up en ny sidaAxl45 skrev:2217228video klippena funkar inte vill se mera videos på tls/tlr!!! komigen grabbar!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|