Ricken skrev:
Octofinger skrev:2564456För att få en snabbstyrd geometri bör du höja gaffelbenen i kronan. Alternativt kan man kalla det för att sänka kronan över gaffelbenen...
Åfaan en lättingRickar skrev:2566883...någon som provat det![]()
Jag har väl inte direkt upplevt Tillern som tungstyrd på bana, snarare stabil... men jag är nästan 2 meter lång och väger 92 kg. (Jag har ju iofs bara en gixxer 750 -90 att jämföra med)
Om jag sänker kronan över gaffelbenen och/eller höjer Tillern i bakänden, ger det stor utdelning. Jag har ju inte tänkt tävla eller så, tycker bara det är j-ligt kul med bankörning och vill givetvis ha ut så mycket som möjligt av det.
Rickar skrev:2566883...någon som provat det![]()
Jag har väl inte direkt upplevt Tillern som tungstyrd på bana, snarare stabil... men jag är nästan 2 meter lång och väger 92 kg. (Jag har ju iofs bara en gixxer 750 -90 att jämföra med)
Om jag sänker kronan över gaffelbenen och/eller höjer Tillern i bakänden, ger det stor utdelning. Jag har ju inte tänkt tävla eller så, tycker bara det är j-ligt kul med bankörning och vill givetvis ha ut så mycket som möjligt av det.
Ricken skrev:2566900Åfaan en lätting
Jag är 1.75 o väger nästan 90kg, men så har jag inte provat på bana heller.
Nä, nu var jag elak. Ska sluta hacka på dig rickar, puss
Ja, det är rätta takterna.Rickar skrev:2566915... nåja, fortsättmig bara... jag tål det nog...
... kanske jag någon gång kan något som du inte kan så jag fårpå dig...
![]()
/ Rickar
-2.5 grader, snöade lite idag, ligger runt en decimeter på backen.Rickar skrev:2566981En nyfiken fråga... snöar det fortfarande hos er?
Bifogar en bild på vad jag gjorde i förrgår... 15 grader och solsken ,14 grader i vattnet.
Rickar skrev:2566883...någon som provat det![]()
PutteLiten skrev:2568137Jag har naturligtvis provat det oxå
.....
Min är tyvärr tillbaka till orginal pråmläget efter att ha lämnat bort cyckeln för reparation och de satte ihop den enligt fabrisk-spec...![]()
TLRR skrev:2568676(de där TLRR skräpet som get mig gråa hår att sätta på...), så jag tänkte jag gör det lite senare...
![]()
TLRR skrev:2568676(de där TLRR skräpet som get mig gråa hår att sätta på...), så jag tänkte jag gör det lite senare...
![]()
TLRR skrev:2568676
Vad har jag nu gjort![]()
![]()
tl1000larsson skrev:2569112Vad har jag nu gjort![]()
![]()
PutteLiten skrev:2569232
Inte du. Mina kåpor. De kallas ju "TLRR". "gixxer wanabee lookalike" yadayada skräpet.
De har dålig passform...
Ahh nu förstår jag, var det inte den Sydafrikanska tillverkaren som hade lite
skumma "affärer"![]()
Har det här blivit en sån där ragg-tråd nu?TLRR skrev:2569880Du är uppskattad av många på TL-tråden och TLZ med ditt kunnande och ideer.![]()
Ligger jag oxå på pluskontot nu![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand