PutteLiten
Twins have more fun
Bra utgångsmaterial om inte annat.
Nä, det är snarare så att jag vill kolla vad dom kostar över disk i en svensk butik.Octofinger skrev:2637766Men Ricken... Är det bara SEK du vill ha så kan jag tipsa om www.forex.se och sen kan du få SEK på vilken site som helst!
Eller är du rädd för att tullen ska komma å tycka att ett par magfälgar INTE är en gåva för 300 spänn?
KÖP!!!metkallica skrev:2639345Hej alla TL:are, Kalle heter jag. Jag är intresserad av en hoj som en bekant till er vid nick Hocke ska sälja.
Tänkte höra mig lite för om ni anser det vara ett bra köp? Har pratat med han ett par gånger och förstått att det är väldigt mkt gjort åt hojjen och att några av er här är väldigt insatta i just den hojjen.
Hocke verkar vara en väldigt uppriktig och trevlig kille, så det är inte med misstänksamhet för honom som jag ställer frågan, utan mer för att jag inte är så hemskt insatt i TL fenomenet ännu och då undrar om hans hoj är ett bra exemplar att skolas in i sekten med.
Octofinger skrev:2639326Hmff...
Pappa gillade INTE att jag härdade lacken på mina ljuddämparadaptrar i ugnen här hemma i köket...
Gjorde adaptrar så att jag kan sätta orginaldämparna på mitt D&D-system så att jag kan besikta. Låter 105dB annars, och det gillade inte farbror bilprovning.
Jag har lackat dem i en värmebeständig lack och såg på burken att det stod att den härdar när den blir varm. Man kan köra den i ugnen i 225° i en timme också. Luktade inte helt hälsosamt... Farsan hade gått å lagt sig , men kom ner i köket å undrade va fan jag eldade!
Tur morsan inte är hemma.
Gonatt.
metkallica skrev:2639345Hej alla TL:are, Kalle heter jag. Jag är intresserad av en hoj som en bekant till er vid nick Hocke ska sälja.
Tänkte höra mig lite för om ni anser det vara ett bra köp? Har pratat med han ett par gånger och förstått att det är väldigt mkt gjort åt hojjen och att några av er här är väldigt insatta i just den hojjen.
Hocke verkar vara en väldigt uppriktig och trevlig kille, så det är inte med misstänksamhet för honom som jag ställer frågan, utan mer för att jag inte är så hemskt insatt i TL fenomenet ännu och då undrar om hans hoj är ett bra exemplar att skolas in i sekten med.
TLRR skrev:2638974Är det likvaka här.
TLRR skrev:2639728Fan Larsson vad du svänger dig med fina sofistikerade ord nu då "moddar"
Det finns en nattklubb här i centrum oxå med många fiiina teens på fredagarna På den lokala pizzerian så börjar det enbart bli skilda
desperata tandlösa PRO medlemmar kvar ju.
TLRR skrev:2639728taskigt med ragg på lokala pizza eller
Ricken skrev:2639736Har du raggat upp alla som hade tänder redan alltså?
Örjan29 skrev:2641439Tjenare alla vill bara säga att detta är en undrerbar tråd..
Jag funderar på att köpa en tl1000s. Har hittat en som är importerad från tyskland, Ingen servicebok men jag har fått ett bra pris på den,nu undrar jag lite hade ni köpt den?? När byts kamkedjan på dom? har förstått att suzukis motorer kan gå i evigheter.. Lite tips vad jag skall kolla på oxså våre greajt
Ha en bra dag
mvh
Örjan
Vad hittar jag detta inlägg har försökt hitta den, Eller måste jag gå igenom alla 500 sidorna i tl-tråden,Har försökt att söka på sidan men hittar ejTLRR skrev:2641518Du hittar mycket matnyttigt i Ricken´s inlägg om du klickar på "TL-köparguid"
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |