PutteLiten
Twins have more fun
J-Bone skrev:Vi är på samma våglängd, jag tokavundsjuk på dig för att du haft en RC30. Hade jag obegränsat med likvida medel hade jag köpt en på stört. Jag bryr mig inte ett skit om gixxer1000, R1 och alla "the latest and greatest", jag gillar hojar med känsla som får mitt hjärta att bulta lite extra, typ 851/888, RC30, ZX7R, TL1000 och några till
Står en RC30 till salu i Helsingborg. 89 stora.
Bruksskick. Absolut inte i Mint.
Men vacker är den.
(Det kan vara en RC45, lite osäker. Har för mig att den som står till salu är en 88-89?)
Det är verkligen kul att lära känna er!
Jocke, jag vet att jag skojar ibland om att byta hoj. Det är bara på skoj!
Tillen är en av de få hojar som verkligen får hjärtat att klampa på mig!
Ovan nämner du ett par till, som 888. Mmmm. Tidiga ZX7R. Glöm inte 916. Säga vad man vill, men den hojen ÄR historia. En vacker historia...
Det enda som kan få mig att sälja TLRen är om jag blir arbetslös, eller ett präktigt motorras. Men, undantaget de två, ser jag ingen anlednign til latt sälja Tillen.
Det är Vallåkra träffen i Hbg idag. Körde igenom stan med TLRen, idag. Maaaaasor av folk. Jag körde på ettan så att de fick höra hur ett fordon ska låta. Hade dessutom tagit bort speglarna inför bankörning i morron (söndag). Den ser så grymm ut utan dem. De förärades dessutom av ett av mina få baktändningar. Borde sett fett ut i skymningen...
Kände mig lite som en Squid där jag körde...
Tänkte dra upp den på bakan, men det var för mycket folk, så det kändes osäket. Better safe than sorry!.
Last edited: