2740583 Tja alla glada TL-åkare. Jag tänkte ställa ett par frågor, finns säkert svar på den någonstans i tråden, men har inte riktigt tiden till att gå igenom alltihop för tillfället.
Jag har köpt en TLS 98 som har KN-filter och BOS slipon monterat. Killen jag köpte den av hade varit och bänkat den, killen som hade bänkat den har gjort en fattigmans tremodd tror jag. Han har klippt den brun/svarta sladden till CDI-boxen. Förra ägaren sa att det hade gjort en vässentlig skillnad i hur den gick.
Mina frågor lyder, ska jag låta det vara som det är, vilket jag inte tycker känns så bra, eller ska jag sätta ihop sladden igen och köpa och sätta dit en tre-modd? I sådana fall, kan jag beställa en tremodd ifrån Bikersneed som är till en TLR?
Tänkte även inhandla en PC-3a och bänka hojjen. Behöver man en tremodd över huvudtaget då eller löser PC-3an tremodden också?
Slutligen, var i närheten av Falun kan jag bänka min hojj och få en PC-3a för ett vettigt pris? Kollade med Lundgrens motor i Avesta, men han vill inte ta åt sig jobbet, han sa att han inte hade jobbat med Suzuki innan och kände inte för att börja med det heller.
MVH
Kalle