J-Bone
Ny medlem
Det borde ni göra karln är en stjärnkock för tusan kan koka både pizza & pasta
Om ni inte är snälla så bakar han bullar också, riktigt söt i sitt förkläde.
Det borde ni göra karln är en stjärnkock för tusan kan koka både pizza & pasta
Jag har för mig att jag köpte nåt ornget klet på biltema, klippte till 2 st egna gummi packningar och kleade som fan, och det har hållt än så länge, alla 50 mil jag har kört2899181Var och besiktligade i går (gick fint för övrigt).
Kommer hem och känner en bekant doft från maskin.
Kollar under tanken och ser att den läcker igen. Det är tredje gången nu har ni grabs några tips på packning på tub som håller ett tag...
japp, 25 år stark och sexig,jag ska tuta på dig när jag kör om dig på utsidan.
JE-pistons 12,6:1--Vee-two cams--ported heads and flow tested--Valve race work--Carrillo rods--M4 full system tuct in--Sebimoto bodywork--ISR radial race MC--Wilbers racing suspenion front and rear-- Rims OZ HL02--PC bodywork race airbox and ducts--PCII--Nissin 6-pot. calipers--Ferodo pads--Pyramid C/F hugger--goodridge braided lines--Double bubble windscreen--Pair valve mod.--Barnett springs --TRE--Dealer mod cabel--Factory Shift EVO-kit--Sato "black"rearsets--Graves faringstay--Harris GP Clip-on --Brake Tech Axis Ductile Iron Rotors--Blue Samco hoses--Aviacompositi mirrors--Vandrivers billet plate design 2,spring retainers,sprocket cover,clear clutch cover,rear brake master cylinder spring kit,swingarm pivot +1mm--TWM black Fuel Cap--lighten/balansed crackshaft--squish set 0.95mm--lightend stator rotor 400g-- Titanium bults and some more bits,bla bla.
Det _har_ funnits på deras hemsida. Nu finns det bara en massa crap om PCIII. Inget spår av info om PCII och äldre.2900607Jag har haft, ska kolla när jag kommer hem. Annars tror jag det finns på deras hemsida.
Hur många fjädrar hade du nu då?2901261Då hade man fått i hårdare Barnett fjädrar och det verkar som det håller i. Har inte testat riktigt ännu för det är skitväder ute.
Kan varmt rekomendera Roffes Mc i STHLM om ni behöver sådana fjädrar eller något annat. Mycket bra service och trevlig personal
Nu ska jag bara få hem PCIII o GIproATRE nästa helg så att jag kan få nön ös i skiten
Ja hörru, du har bara en helg på dig att få det fixat, sen ska det bänkas!2901261Då hade man fått i hårdare Barnett fjädrar och det verkar som det håller i. Har inte testat riktigt ännu för det är skitväder ute.
Kan varmt rekomendera Roffes Mc i STHLM om ni behöver sådana fjädrar eller något annat. Mycket bra service och trevlig personal
Nu ska jag bara få hem PCIII o GIproATRE nästa helg så att jag kan få nön ös i skiten
Hur många fjädrar hade du nu då?
Ja hörru, du har bara en helg på dig att få det fixat, sen ska det bänkas!
Jag hade flyt nog att få ledigt åtminstone en halvdag på fredan där så jag kan komma själv. Vore olyckligt om jag arrar bänkning och sen inte kan komma för att jag har fått jobb.
Hur mycket längre var Barnettfjädrarna än orginalen? Jag har för mig att mina var nästan 5mm längre OCH hårdare. No more kopplingsslir här.
http://38.113.97.153/instructions/DynoJet/I206-311.pdf
Ta den octo o så knappar du in numret ifrån din pc2 istället i adressen o se vad du får upp.
Annars har du instruktioner för knapparna där, jag har nog inte kvar den som jag hade hemma förut.
Nu tar ni väl ändå i så ni får pungbråck,Det är flera som har nåt liknade som min TLR men "kanske" inte i det här landet ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
JE-pistons 12,6:1--Vee-two cams--ported heads and flow tested--Valve race work--Carrillo rods--M4 full system tuct in--Sebimoto bodywork--ISR radial race MC--Wilbers racing suspenion front and rear-- Rims OZ HL02--PC bodywork race airbox and ducts--PCII--Nissin 6-pot. calipers--Ferodo pads--Pyramid C/F hugger--goodridge braided lines--Double bubble windscreen--Pair valve mod.--Barnett springs --TRE--Dealer mod cabel--Factory Shift EVO-kit--Sato "black"rearsets--Graves faringstay--Harris GP Clip-on --Brake Tech Axis Ductile Iron Rotors--Blue Samco hoses--Aviacompositi mirrors--Vandrivers billet plate design 2,spring retainers,sprocket cover,clear clutch cover,rear brake master cylinder spring kit,swingarm pivot +1mm--TWM black Fuel Cap--lighten/balansed crackshaft--squish set 0.95mm--lightend stator rotor 400g-- Titanium bults and some more bits,bla bla.
ANSKAFFAS : Hyger pro RSC active styrdämpare svart.
Framskärm i kåååfajber
Bakok ISR eller GSXR1000 01-02
Slangklämmor rosfria släta innuti "Kuntze"
Supersprox drev bak
kill-switch röd
Evili shiftlight
Dynatek Metric varvtalsregulator
Accel coil kit "en för båda cylindrar"
Ca:177-179 kg torr och ca:170 hk (140 bhp)
Ja.2903559Hej,
är det någon här som vet om en bromsskiva fram till en TL1000R -99
passar på en TL1000S -98 ?
Tacksam för svar
Om ni hittar en komplett och bra manual/instruktionsbok för
en PC2 så skicka upp länken här....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |