Alltså typ sälj skiten till nån dum jävel typ Ricken och köp en som är hel.
Du har väl gjort TPS och kollat synkningen av spjällen på verkstaden när du bänkade. Om/när det är gjort så mät upp tändspolarna och kolla i verkstadshandboken vad värdena skall vara.
Har du ingen sån så lägg ut värdena här så kan Octo kolla i sin bok.
Han är snäll och det är inte jag.
Fan... jag lovade mig själv att inte sticka näsan i detta getingbo...
Men men... efter att ha "däckat" Puttefnasker i verkstan idag så e man på ge!
Kända mc-firmor ( har pratat om detta innan... ) i Malmöområdet...( inga namn nämnda.. inga glömda! )
ställer inte TPS för dom tycker inte att man skall göra det......
Dom bänkar även hojar utan A/F värde, tar inte bort pairvalven vid bänkning....
och ljuger i stort sett med det mesta eftersom det gäller att
tjäna PENGAR för dom!
( Bara R1 ägaren får ett papper med en högre siffra en polaren så.... )
Konstnärer och kunnigt folk hittar man inte på Mc-verkstäderna ....
Okunniga, omotiverade och stressade "mc-mekaniker" hittar du där.....
Jag beklagar bekymmerna med din TLR men att tro du skall få hjälp
på en mc-firma kan du fetglömma e jag rädd för!
Dina problem är säkert dom vanliga klassiska... TPS och Synkning...
TL:en ÄR väldigt speciell, precis som alla dom stora V-tvinnarna med mycket
kubik och effekt! Är man inte van vid en sådan och den är FEL inställd så
kan man uppleva den som mycket osympatisk och trasig!
( Det vi andra kallar att den har själ )
Fan vad irriterad jag är på detta fenomen med verkstäder, även om man
vill betala så är det skit!
Jag lider med dig och har tyvärr inte tid att hjälpa dig just nu......
Men slappna av lite och måla inte fan på väggen... fråga bara Puttefnasker!
Hans hoj funkar ju numera......
O du... välkommen till skaran med hojar med själ!
R