TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
J-Bone skrev:
Hehe, fett Felix. Bilder! (men i Apriliatråden då, i den här tråden regerar "The mighty TL"...) :crash
Vi får väl ta med en decibelmätare till festen och kröna en mullerkung, jag tror jag har en hyfsad chans mot dig med Yoshirören :crash

[EDIT]trots mina 2cc mindre :crash[/EDIT]

Fan ni låter ju värre än era hojjar! Har ni smatterband i hjulen också för att öka ljudet ytterligare :) Har BOSE slipon, där kan man ta ut munstycket då jaävlar mullrar det, säkert inte lika högt som ni, de store pöjkera :D Fan va gött då ska bli att tröcka lite i kurvera snart! Pecken står som ett spett när ja tänker påt pöjker :D

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Felix skrev:
Bilder kommer i Apriliatråden snart, väntar på en nrplåtshållare bara.. det är lite halvkomplett nu..

Sen kan jag säga att 2cc är inte lite :D tänk bara på hur ett modellflygplan låter så förstår du hur stor skillnaden blir :rolleyes:

Fan Felix, det är snart sommar. Dags att deffa lite nu? ser lite vintermullig ut på bilden :skrämd Ni får komma och hälsa på på vår spänn strand - HUK här i oslo.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Pappsen skrev:
Fan ni låter ju värre än era hojjar! Har ni smatterband i hjulen också för att öka ljudet ytterligare :) Har BOSE slipon, där kan man ta ut munstycket då jaävlar mullrar det, säkert inte lika högt som ni, de store pöjkera :D Fan va gött då ska bli att tröcka lite i kurvera snart! Pecken står som ett spett när ja tänker påt pöjker :D

Hmmm.. smatterband *tänka tänka*, det var ju fan en bra idé! Kanske min nästa mod, hehe.

Blir ju mörkrädd när du snackar om "pecken" och "tröcka", haha ! :crash

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
OK, dags för en bild igen.

Det här är tiller2nv´s fetingmoddade Tiller, finns fler bilder på tlplanet.com

Bifogat

• 2nv_3.jpg
    2nv_3.jpg
    63.5 KB · Visningar: 522

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
J-Bone skrev:
Hmmm.. smatterband *tänka tänka*, det var ju fan en bra idé! Kanske min nästa mod, hehe.

Förstår!! Mobba mig bara! :) En värmlands bonne som bor i Oslo kan kanske tala lite könstit. Frän bild fast den attraherar inte mig speciellt. Lite väl glammig kanske..? Har inte sett speciellt kula bilder på tlr med min färg, bara dessa dussin färger som blått/vitt, helgul har visats :D Fixar du på en gul/svart/silver -00 så blir pappsen glad! Tror du inte att min tray hade skickats för röd lackering!! Får en röd tray i slutet på nästa vecka lovade han dock! Synd att den inte lackades silver som jag kommer att göra, tror det blir bäst?! Vad sker under påsk då J-bone? Kanske ska vi krulla lite asfalt då?

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
J-Bone skrev:

Hehe upp till Oslo, jag hänger med även om det låter jävligt farligt med peckar och tröckning, mitt skinnställ är dessutom så jävla tight så om jag börjar få ryckningar blir jag kastrerad... rock-on! :crash

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Felix skrev:
Hehe upp till Oslo, jag hänger med även om det låter jävligt farligt med peckar och tröckning, mitt skinnställ är dessutom så jävla tight så om jag börjar få ryckningar blir jag kastrerad... rock-on! :crash

tight is right vet du väl :D när vi går på stripklubb så tar vi av oss skinnstället och tröcker på party stassen så pecken får arbetsrum! Efter påsk är det bara att komma hit. Har en lya på 112kvm 1 min från Karl johan så plats går att ordna, har dessutom jobbat i ute livet förr så man har repat några dansgolv :rolleyes: Mitt ställ är så tajt (strlk 52, jag är 189cm, 92kg!) har haft det på mig i 2 minuter köpte ju nytt när jag köpte bettan. Hoppas fan det formar sig, nåt fladder kommer det i alla fall inte bli :D Har du nån brud så kom till Karlstad en dag i påsk, tar med min norska dit, hon har aldrig åkt båge :crash men det skall det bli ändring på. Enda hon åkt är den svenske R maskinen Pappsen, så det blir väl ingen aha upplevelse att båga :rodnar Kanske vill du ha hjälp med yoshimappning, det fixar vi billigt i sånt fall?

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Pappsen skrev:
tight is right vet du väl :D när vi går på stripklubb så tar vi av oss skinnstället och tröcker på party stassen så pecken får arbetsrum! Efter påsk är det bara att komma hit. Har en lya på 112kvm 1 min från Karl johan så plats går att ordna, har dessutom jobbat i ute livet förr så man har repat några dansgolv :rolleyes: Mitt ställ är så tajt (strlk 52, jag är 189cm, 92kg!) har haft det på mig i 2 minuter köpte ju nytt när jag köpte bettan. Hoppas fan det formar sig, nåt fladder kommer det i alla fall inte bli :D Har du nån brud så kom till Karlstad en dag i påsk, tar med min norska dit, hon har aldrig åkt båge :crash men det skall det bli ändring på. Enda hon åkt är den svenske R maskinen Pappsen, så det blir väl ingen aha upplevelse att båga :rodnar Kanske vill du ha hjälp med yoshimappning, det fixar vi billigt i sånt fall?

Coolers...

Gah... fan va man glömmer hela tiden att snutte snut tatt kortet.. men i alla fall... Jag åker juh till oslo lite då och då... och så fort jag fått tebaks kortet så blire en repa dit. Har min arbetsgivare där.. hehe jobbar i SE och anställd i NO. Då kanske det kan va sköjj att knäa nån kurva Pappsen... jag tar med mig J-benet om han vågar... Du Fe4lix verka juh va på så då blire 4 mullrare..
:tummenupp

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Jag är på, Oslo är inte långt från Götet, sen kan man köra blågrönavägen, mot Halden. jävlar vad kurvor!!! Skulle vara kul som fan!

Pappsen, ditt ställ måste sitta enormt tight, jag har ett spyke, strl 52 och är 186, 80 kg, och det sitter så hårt att det är svårt att få på,,!

Last edited:

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Felix skrev:
Jag är på, Oslo är inte långt från Götet, sen kan man köra blågrönavägen, mot Halden. jävlar vad kurvor!!! Skulle vara kul som fan!

Pappsen, ditt ställ måste sitta enormt tight, jag har ett spyke, strl 52 och är 186, 80 kg, och det sitter så hårt att det är svårt att få på,,!

LOL... :D
hur fan gör du när du då blir akut nödig... måste juh va svårt att få av stället oxå... eller gör du bara en Gunde då?
Lutar dig tebaks och öppnar dammen?? LOL

:bow

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
KaZ skrev:
LOL... :D
hur fan gör du när du då blir akut nödig... måste juh va svårt att få av stället oxå... eller gör du bara en Gunde då?
Lutar dig tebaks och öppnar dammen?? LOL

:bow

Jag får helt enkelt inte bli akut nödig... då är det kört och jag får nog köpa nytt ställ. Göra som Gunde verkar inte skoj :D

Börjar man få problem med akut nödighet får man väl sy dit en dragkedja där bak :D

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Felix skrev:

Kul Felix, Pappsen är inte helt slut i hövve fast man är mästare att ge det intrycket :) jag kommer också vara endel i Götet i sommar hoppas jag. har polare där men de kör fan inte båge :mad: Om inte Rhencullen strular till det så är jag helt klar till påsk men är då i Karlstad. Är tillbaka i Oslo veckan efter. Här är vi ett gäng som kan många kurviga vägar och har bra koll på vart farbror Bosse brukar gömma sig. Har i och för sig inte kört med dem, kanske mest varmluft. På torsdagar är det ALLTID 100 jävligt balla hojar som samlas vid en uteservering. Kanske kan det vara nåt.

Lovar att stället är tajt, pust jag försöker deffa till mig, tränar 5ggr i veckan och avslutar med 40 min step 3ggr/vecka men det enda som häder är jag blir hårdare. Väl, minkolja på ut och sen är det bara ut och töja antar jag. har du tips, så kör på..

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Förresten så är det ett spyke jag har också. Svert och gult tvådelat race ställ, vette fan beteckning men jag matchar som värsta fjollan mot bågen :rodnar

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Kommer du till götet är det körningar i trevligt tempo som börjar vid götaplatsen kl 12:00 varje lördag och söndag om inte vädret suger getpung.

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Pappsen skrev:
Kul Felix, Pappsen är inte helt slut i hövve fast man är mästare att ge det intrycket :)

Vad menade du med det förresten? den slingriga vägen som mot Halden från Gbg heter blågrönavägen (det står så på vägskyltarna) det är ju någon typ av scenic route!

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Felix skrev:
Vad menade du med det förresten? den slingriga vägen som mot Halden från Gbg heter blågrönavägen (det står så på vägskyltarna) det är ju någon typ av scenic route!

Menar vad då? Slut i hövve, eller? Med det menar jag i alla fall att jag inte är fullt så dum som jag kan marknadsföra mig som :p

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Pappsen skrev:
Menar vad då? Slut i hövve, eller? Med det menar jag i alla fall att jag inte är fullt så dum som jag kan marknadsföra mig som :p

Gött mos, det tror jag inte heller, inte meningen att du skulle ta illa upp om du nu gjorde det! Jag är inte heller helt vrängd i skallen om nu någon fått för sig det, körningarna med WCX på lördag / söndag rekommenderas, då kan du gasa livet ur dig och ändå bli omkörd hela tiden :D

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Gaaaahhh!

Sluta spamma sönder tråden FFS ! :D :D :D
Starta ny tråd om samåkning kring Olso/JätteBörj, bra idé !

Förresten Kaz, du har väl aldrig "knäat" i nån kurva förutom när du krashade 750´n då, hehe :crash

TILLBAKA TILL ÄMNET -> på Pappsens request:

Bifogat

• p1000517.jpg
    p1000517.jpg
    69.8 KB · Visningar: 393

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Felix skrev:
Gött mos, det tror jag inte heller, inte meningen att du skulle ta illa upp om du nu gjorde det! Jag är inte heller helt vrängd i skallen om nu någon fått för sig det, körningarna med WCX på lördag / söndag rekommenderas, då kan du gasa livet ur dig och ändå bli omkörd hela tiden :D

Aj aj aj, det låter farligt, pappsen gillar inte att bli omkörd :crash klart jag kommer förbi vid läge. nu bara inväntar jag att komma hem till Sverige och hämta moppen! Den bör vara klar vid skärtorsdagen :D På Fredagen är det en stor träff i Karlstad, en årlig avrostning som samlar upp ett stort fält. En och annan fransnisse också bl.a morsan :rodnar

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Stefan Henningssons, medlem på Svenska TL-klubben:

Bifogat

• henningson1.jpg
    henningson1.jpg
    110.1 KB · Visningar: 413
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...